SSC Allmänt snack Var det du? blå GT i söndags 21/8 jordbro – huddinge

• Detta ämne har 4 svar, 728 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av 2ny.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    2ny
    Deltagare

såg en Blå GT glida förbi på vägen mellan jordbro och huddinge.
      jag stog på sidan av med en massa MC killar runt som försökte klå upp mig för att de inte hängde på… haha.. skämt åt sido. 😛 😛 höll på att filma lite bakhjulsåkningar och stoppies. :7

OzO
      Deltagare

Otrooooligt! Jag som har åkt en miljard mil i sommar och äntligen nån som ser mig! 😉 😀 Eller förmodligen var det jag… lr var det det? Lät det *viiiiiiiin* *klonk* *viiiiiiiin* så var det jag!

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

alrik
        Deltagare

Otrooooligt! Jag som har åkt en miljard mil i sommar och äntligen nån som ser mig! 😉 😀 Eller förmodligen var det jag… lr var det det? Lät det *viiiiiiiin* *klonk* *viiiiiiiin* så var det jag! _______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Min mamma såg dig i Enköping i söndags. Hon ringde och sa de att det stog nått med makrill på framrutan 😛

/Mikael

OzO
          Deltagare

Min mamma såg dig i Enköping i söndags. Hon ringde och sa de att det stog nått med makrill på framrutan :P/Mikael

Det var som fasen! 🙂 (Var både i Huddinge och i Enköping söndags…) Att inte vingen har blivit ryckt än då den stått parkerad över natten i E-ping är ett unikum… skum stad.

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

2ny
            Deltagare

känner inte igen ljudet men va säkert du. 😉
              ganska tystlåten ändå för att inte ha orginalsystem.
              men såg du en massa japs hojar så lär det ju varit du iaf

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.