SSC Allmänt snack Var det du? Blå GT i tyresö

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    C.Barrow
    Deltagare

Vem var det som svängde höger från gudöbroleden in mot shell vid 17:40 idag?

Helljusblink iaf 🙂

Bodyshot
      Deltagare

Det var jag! 🙂 Blå impreza GT, låter lagom fint!
        Bor du nånstanns i Haninge/Tyresö?
        Sj är jag från Gudö.

Mvh William A.k.a Bodyshot

C.Barrow
        Deltagare

Det var jag! 🙂 Blå impreza GT, låter lagom fint! Bor du nånstanns i Haninge/Tyresö?Sj är jag från Gudö. Mvh William A.k.a Bodyshot

Jag bor också i gudö 🙂

Precis vid gudö å (andra sidan ån om man står vid modevillan och en bit in. Inte ”skokartongerna som ligger i ett fint litet område utan villorna som kommer efter det området.

Kul med en impreza så nära!

/Jimmy

Bodyshot
          Deltagare

Fett najs! Tror jag har sett din Impreza stått parkerad där, ganska nära vägen?

Jag bor vid vendelsö ridskola, om du vet vart det är, Costaklöver, stora huset på samma sida, samma infart! 😀

Bilen är förresten på trimning nu 😉 Kanske blir ett rejs i framtiden? 😀
            Mvh Bodyshot a.k.a William

C.Barrow
            Deltagare

Jag bor en bit in, efter ”skokartongsområdet” : ) Om du åker nere vid gudö å (på grusvägen, modevillans sida) så ser du huset jag bor i. Ett rött hus : )

Min är också lite vässad av JRM, men jag brukar ta det riktigt lugnt ändå faktiskt 🙂

Vi kan ju ses nångång när du fått tillbaka bilen 😛

Bodyshot
              Deltagare

Åfan, menar du samma infart som modevillan, sedan nära å:n? Alltså du svänger in vid modevillan?

Tror du jag lämnar bort kärran? Aldrig 😉 Jag meckar hemma i garaget serru 🙂

Är det en STI:are du har? årsmod? Vad har du gjort med dn? Mvh William

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.