Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    bobban
    Deltagare

hade ju inga kort kvar men tänkte kolla om det redan var någon här som känner sig träffad

Yaskin
      Deltagare

Japp! Det var jag, vad gjorde du där?

Vilken slump, jag kör bil till jobbet ca 10 dar per år och har inte varit på forumet på över ett år…

Tyvärr får man ju skämmas över att den är så skitig.:-(

bobban
        Deltagare

kul
          jo om du såg en stolle till rörmokare som försökte rensa avloppet
          uppe i matsalen på baksidan härom dan så var det jag

jag kör forester turbo privat har haft en gt kombi silver 99
          men det hade slutat med skilsmässa om jag hade kvar den så det var bara att bita ihop och köpa forester,bilen är ju lite större i bagaget men annars så är den inte mycket skillnad i prestanda än imprezan ja väghållningen är ju mycket sämre men maskin är den samma

tjing Petter/bobban

abacus
          Deltagare

inte så mycket skillnad i prestanda… ??? vad har du under huven på Skogsmullen ?

bobban
            Deltagare

wrx och gt imprezorna som är orginal hänger jag på utan problem
              kurvorna är det lite problem med ,men det ska ordnas ganska snart, till
              i vår har jag coilovers på den och andra krängare om det går som jag har tänkt mig

mvh skogsmulle
              😮 😮 😮 😮

bobban
              Deltagare

wrx och gt imprezorna som är orginal hänger jag på utan problemkurvorna är det lite problem med ,men det ska ordnas ganska snart, tilli vår har jag coilovers på den och andra krängare om det går som jag har tänkt mig mvh skogsmulle 😮 😮 😮 😮

vad som är under huven är den orginal det enda som jag har sett är att den laddar med 3″ system lite högre än orginal från 0.86 bar till 0.90 bar
                vilket jag tycker är lite märkligt eller?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.