Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Gilarski
    Deltagare

Nån som var ute ikväll med sin rallyblå Gt kombi, såg väldigt fin ut. Du blev omkörd av av Ducce Monster nära Kexxen 😀

Christian S
      Deltagare

det måste ha varit Mikael (vet inte vad han heter här på forumet) när han va på väg hemåt efter att ha hämtat bilen hos oss.

millzor
        Deltagare

Det var jag som körde :D. Fin hoj ! Råkar inte vara du som stog vid OKq8 bäckebol igår kväll? Med en vit type R?

Christian S
          Deltagare

om du tittar här i Napoleons projekt tråd http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=88947 så ser du att den inte är ihop så det va inte han men det rullar en till vit Type R här i stan så det måste ha varit den du såg.

Gilarski
            Deltagare

Det var jag som körde :D. Fin hoj ! Råkar inte vara du som stog vid OKq8 bäckebol igår kväll? Med en vit type R?

Tackar 🙂 Nä, som Christian skriver, jag har inte fått ihop grejerna riktigt ännu 🙁 men det börjar närma sig uppstart.

fiskman
              Deltagare

Jag var där i en blå Gt vid OKQ8 en stund. Jag stod och prata med han med han typeR. Han hade köpt den i sommars. Jag såg din Gt kombi

millzor
                Deltagare

Nice projekt Gilarski :D. Hoppas det går fortsatt bra!

Fiskman: Jaha, din bil såg riktigt fin ut 😀 mullrade gött också :P. Vi får tjöta lite nästa gång vi ses 😀

Gilarski
                  Deltagare

Nice projekt Gilarski :D. Hoppas det går fortsatt bra!

Thx, jag det går lite segt men snart så 🙂

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.