› SSC › Allmänt snack › Var det du? › Blå GT – Laholm
- Detta ämne har 4 svar, 1,038 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 6 månader sedan av
Kriter.
-
FörfattareInlägg
-
18 maj, 2004 kl. 20:50 #11838
Kriter
DeltagareSåg en Blå GT glida förbi mig på 24an lite innan 21.00 idag. Själv körde ja ut mot E6an i min röda GT och du åt andra hållet helt enkelt. Såg att du vinka men vet inte om du hann se att ja vinka tillbaka. Blev så förvånad 😉
Har aldrig sett en annan GT här förr. Bara en jätte blå sti. Kul att man ser en del Imprezor här med trotts att det är en så liten ”stad” 🙂Nån som är medlem här kanske?
19 maj, 2004 kl. 06:39 #125870Niklas
DeltagareI juli kommer det passera en GT till i Laholm. Perfekt ställe att stanna till och tanka på. Grymt billig bensin där. Föresten, har JET-macken bytt till grön 98 nu? Det har varjefall vår JET-mack gjort här uppe i Götet. Hade varit najs att få tanka för 0.5-1kr billigare per liter när man åker ner till och upp från Skåne.
PS: Hur ser en jätteblå STI ut? 😉
PPS: Sorry för att jag byter ämne lite. Hoppas du får fler Subba-möten på vägarna där nere! 🙂
19 maj, 2004 kl. 06:43 #125868modulated
Deltagare>Föresten, har JET-macken bytt till grön 98 nu? Det har
>varjefall vår JET-mack gjort här uppe i Götet. Hade varit najs
>att få tanka för 0.5-1kr billigare per liter när man åker ner
>till och upp från Skåne.Jet skall ha bytt till grön 98 i hela Sverige… nån som har loggat
någon bil med den såsen än?// Patrick P – Ännu mer OT…
Regionsansvarig Västerås
19 maj, 2004 kl. 06:49 #125871Niklas
DeltagareJag kör på JET 98 nu, har inte rasat än. 😮 Har funkat fint i ca 100mil. 😉
19 maj, 2004 kl. 10:05 #125869Kriter
Deltagare>I juli kommer det passera en GT till i Laholm. Perfekt ställe
>att stanna till och tanka på. Grymt billig bensin där.
>Föresten, har JET-macken bytt till grön 98 nu? Det har
>varjefall vår JET-mack gjort här uppe i Götet. Hade varit najs
>att få tanka för 0.5-1kr billigare per liter när man åker ner
>till och upp från Skåne.
>
>PS: Hur ser en jätteblå STI ut? 😉
>
>PPS: Sorry för att jag byter ämne lite. Hoppas du får fler
>Subba-möten på vägarna där nere! 🙂Vet inte om bensinen är så billig just nu. Va nog runt 9.50kr 95 då när ja va där senast. Men grönt har de blivit iaf 🙂 Ja ska försöka hålla koll på JET-macken i juli o se om du kommer förbi 😉
Men annars så träffas vi på OutRun om ja hittar vill säga. En idiotsäker vägbeskrivning hade inte varit helt fel 😉Jo en jätteblå STI är lite blåare än allt annat du sett, tro mig 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.