SSC Allmänt snack Var det du? Blå GT på glömstavägen idag!?

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Jupps, vi körde vanliga helljusblink och vinkning till varandra, kändes helt ok för mej 🙂
      Varit hos Furstenhoff kanske? Själv åkte jag till Jula och köpte ett elverk och massa andra dyra saker*S*

syke
      Blockerad

Jag är den skyldiga. 🙂

Hade varit hos fürsten ja. 7500 milsservice + kamremsbyte blev dagens fångst!

2ny
        Deltagare

från vilket håll på glömstavägen kom ni? om ni okte igenom rödljusen så hade ni sett min stå fint parkerad strf ovanför där 😛

moken
          Deltagare

hehe, nyservad och fin, därför du såg glad ut:)

2NY: tror förresten jag såg en på höger sida för mej när jag åkte från Huddinge. Eller var det dagen innan när jag åxå åkte där? Vet inte om det var utanför en firma eller ett mat hak?
            Stämma?

2ny
            Deltagare

då va det min, står utanför en firma. (Tops el värme och kylteknik) jobbar där. 😉

moken
              Deltagare

El värme och kylteknik?
                Låter som du har elbehörighet alltså:)
                Kan inte du lämna in en föranmälan till Nynäshamns energi så dom kommer och kopplar in mitt fasadmätarskåp så jag kan få el på bygget:)

2ny
                Deltagare

jo kan jag nog ordna.. 😛
                  jag jobbar dock inte som behörig elektriker jag är UPS-tekniker sysslar med avbrottsfri kraft där behöver man inte ha behörighet men firman haro andra killar på den ganska blandad verksamhet. behöver du värmepump till kåken?. 😉

moken
                  Deltagare

Jupps, kommer ju behöva en såsmåningom:) Vilka fabrikat säljer ni?

2ny
                    Deltagare

vi installerar o servrar endast IVT men dom funkar skitbra
                      får säga åt säljaren att ge dig lite subaru rabatt då 😛

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.