SSC Allmänt snack Var det du? Blå och silver GT, samt röd WRX…

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Ja, jäkla dussinbil 🙂
      Först mötte jag dej blåe mellan fartkamerorna på väg 73, vi var ganska synkade med helljusblink och vinkning 🙂

Sen såg jag den silvriga med svarta fälgar och fem småextraljus i fronten i Solna, och strax efter en röd WRX inne på karolinska institutets område…

Mötte även en silvrig skyline som kom ut ur nynäs när jag kom hem i eftermiddags, men den hör nog inte hit 🙂

OzO
      Deltagare

Ja, jäkla dussinbil :)Först mötte jag dej blåe mellan fartkamerorna på väg 73, vi var ganska synkade med helljusblink och vinkning 🙂

Kan ha varit jag! 🙂 Blinkade o vinkade till en Subba, trevligt trevligt! Kommer ej ihåg dag (igår? har guldfiskminne!) men jag tror jag åkte norrut och du söderut…

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

moken
        Deltagare

Tvärtom isånafall, jag var på väg till Kista så jag åkte förhoppningsvis norrgående 🙂
          Du eller den jag mötte iallafall hade nån gul dekal i framrutan!?

OzO
          Deltagare

Japp! Det står ”E’re Makrill???” i gult på rutan! =) Tur att nån vet vilket håll jag åker! 😀

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.