Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Rallystacke
    Deltagare

Har sett den några gånger nu i det området jag bor. Det är JRM dekaler över hela sidan på den i silver. Någon som vet vem det är? Vore kul o få ihop några trevliga bilar för nån trätt nu när våren närmar sig…

Hasse83
      Deltagare

Jag vet vilken du menar. Träffa en tjej på en fest förra helgen som snackade om den. Satt diskutera lite subbor(i bilväg ofcourse) 🙂

Finns även en blå GT med en rätt tuff front.

Själv kör jag den enda silvergråa i stan.

🙂

P.S jag hade tyckt det vore skitskoj ha en halmstad/omnejd träff med Japanare. då vi har problem få ihop bara Subaru´s

Mvh Hasse

kan tilläggas jag såg denna wrx för nån vecka sen ligga på bredställ mitt inne i stan vid brogatan korsningen vid Club Moon 😮

gotte51
        Deltagare

Vad i!? Finns det mer Halmstad-bor än jag på denne klubb?? 😮 😮

B.t.w jag e med på en träff! Har en kompis som också kör blå Gt han hänger också på..

\Johan – Rallyblå Gt med P1 läpp

Hasse83
          Deltagare

Är det kidda´s GT?

Kriter
            Deltagare

Själv kör jag den enda silvergråa i stan.:)

Då kanske de va dig ja såg vid videomix för nån dag sen sittandes i bilen o tuggade på en hamburgare tror ja… Du såg säkert mig också fick stå utanför med 2 hundar mendans dom andra hyrde film. 🙂
              Kör en silver wrx kombi 🙂

Träffade även Manu_sti idag i Halmstad läcker bil de där 😮

Hasse83
              Deltagare

haha jepp. det var bakfylle käket. en vän var inne och handla lite så jag passa på att föda mig lite 🙂

Dawn
                Deltagare

Vad i!? Finns det mer Halmstad-bor än jag på denne klubb?? 😮 😮 B.t.w jag e med på en träff! Har en kompis som också kör blå Gt han hänger också på..\Johan – Rallyblå Gt med P1 läpp

Skojar du??!!! 😮 😮 😮
                  Har haft Impreza GT i Halmstad sen 99.
                  Kör mest hela tiden, dock inte mycket på kvällarna de senaste åren…
                  Glida runt i stan är inte så upplyftande längre, men nån gång då och då. 😉
                  Min är en -98 med en hyfsad FMIC blottad i fronten, svarta 18″ Superleggra.

gotte51
                  Deltagare

Vad i!? Finns det mer Halmstad-bor än jag på denne klubb?? 😮 😮 B.t.w jag e med på en träff! Har en kompis som också kör blå Gt han hänger också på..\Johan – Rallyblå Gt med P1 läpp

Skojar du??!!! 😮 😮 😮 Har haft Impreza GT i Halmstad sen 99. Kör mest hela tiden, dock inte mycket på kvällarna de senaste åren…Glida runt i stan är inte så upplyftande längre, men nån gång då och då. 😉 Min är en -98 med en hyfsad FMIC blottad i fronten, svarta 18″ Superleggra.

Jo jag har hört talas om dig ,Dan, (genom en Ola Ledel) vart nåt om en lyktstolpe och en lampa i taket eller vad det va? 😉 🙂 men jag har alldrig sett dig på stan..än.

Hasse83
                    Deltagare

Gotte mötte jag dig vid nyhem idag runt 16 tiden? tror du vinkade lite snabbt men var ej beredd och du var täckt av en dussinbil x(

Dawn
                      Deltagare

😀 Jaså just det, den incidenten.
                        Den var inte så kul. Det var ju för 5 år sen, den är nästan glömd… hoppas jag… 😀 😀

Ola, han träffar jag ju ibland.
                        Blir det träff på fredag så måste jag åka å träffa er. Har ingen aning vilka ni är. 😮

Rallystacke
                        Deltagare

Då kanske de va dig ja såg vid videomix för nån dag sen sittandes i bilen o tuggade på en hamburgare tror ja… Du såg säkert mig också fick stå utanför med 2 hundar mendans dom andra hyrde film. :)Kör en silver wrx kombi :)Träffade även Manu_sti idag i Halmstad läcker bil de där 😮

Du har möjligtvis inte svarta OZ fälgar? I så fall är vi nästan grannar… 🙂 Har sett en silver kombi med svarta OZ ett gäng gånger här nämligen.

Dawn
                          Deltagare

Då kanske de va dig ja såg vid videomix för nån dag sen sittandes i bilen o tuggade på en hamburgare tror ja… Du såg säkert mig också fick stå utanför med 2 hundar mendans dom andra hyrde film. :)Kör en silver wrx kombi :)Träffade även Manu_sti idag i Halmstad läcker bil de där 😮

Du har möjligtvis inte svarta OZ fälgar? I så fall är vi nästan grannar… 🙂 Har sett en silver kombi med svarta OZ ett gäng gånger här nämligen.

Hupps!! Den silver kombin med svarta OZ är nog min brors bil. Han hade mina OZ på kombin ett tag. Han har byt till Silver Advanti 18″ nu…

Rallystacke
                            Deltagare

Hupps!! Den silver kombin med svarta OZ är nog min brors bil. Han hade mina OZ på kombin ett tag. Han har byt till Silver Advanti 18″ nu…

Japp, såg det i förrgår 🙂
                              Kul med i alla fall en rolig bil som granne;)

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.