SSC Allmänt snack Var det du? Blå WRX STI 03-04 – Jönköping

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Har sett en blå WRX STI 03-04 i Jönköping ett par ggr nu.. Nån här??

Zeb_Macahan
      Deltagare

Förmodligen, jepp! Om det sitter en svensk flagga med ovanliga efternamn under så är det min å sambons bil!

/ Jens

Impreza WRX STi – 03

Blocken
        Deltagare

Förmodligen, jepp! Om det sitter en svensk flagga med ovanliga efternamn under så är det min å sambons bil!/ JensImpreza WRX STi – 03

Dags för bilder på pärlan nu 😉

/Bläck

Crescent Boge KokarEdition I

Davve
          Deltagare

Förmodligen, jepp! Om det sitter en svensk flagga med ovanliga efternamn under så är det min å sambons bil!/ JensImpreza WRX STi – 03

Va kul.. Va det du som tutade på mig ??..

Jönköping är ju Subaru Paradise 🙂 Finns hur många som helst!!

Jag hade 2 st bakom i lilla Taberg + att det alltid står en vit US STI vid hotellet..Känns gött!

Ska du med till Emmaboda?

Zeb_Macahan
            Deltagare

Va kul.. Va det du som tutade på mig ??..Jönköping är ju Subaru Paradise 🙂 Finns hur många som helst!!Jag hade 2 st bakom i lilla Taberg + att det alltid står en vit US STI vid hotellet..Känns gött!Ska du med till Emmaboda?

Impreza WRX STi – 03

Tutade är korrekt. Emmaboda får vi se helt ärligt. Dels är jag tokigt uppbokad som MC-instruktör i Juni. 8 heldagar på bana runt om… Dels börjar synkringarna till trean och fyran sjunga på sista versen har jag upptäckt, så Ambjörnssons ska få garantibyta lite grejer i lådan…. Sånt som händer och är bra under garantitiden…

STi paradise verkar det minsann vara, vore roligt att träffas och snacka lite skit med folk nästgårds någon gång..

/ Jens. jens.bergbom@comhem.se

Nordquist
              Deltagare

STi paradise verkar det minsann vara, vore roligt att träffas och snacka lite skit med folk nästgårds någon gång../ Jens.

Då ha ja missat dom när ja är där inne….men ja bor ju inte riktigt i jkpg så de är väl därför;-) ….

Va de din bil Davve ja såg nere i värnamo för någon vecka sedan vid mcdonalds då.

Davve
                Deltagare

Nja det tror jag inte. Men jag va mycket i Värnamo förra året.. Men nu tillbringar jag all min tid i Jkpg.

Kom in & njut av paradiset 😉 !!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.