SSC Allmänt snack Allmänt småprat Blir sååå trött

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Mr Walle
    Deltagare

blir så trött på folk som inte kan låta andras grejor vara
      den här gången var det mina fina silver/rosa ventilhattar med sti logga på som rök.Dessa inte ens dyra så köp egena!!!
      måste saker sitta fast för att man ska få ha dem ifred?
      detta är väl inte hela världen men nog så frustrerande!!!x( x( x(

Addson
      Deltagare

blir så trött på folk som inte kan låta andras grejor vara den här gången var det mina fina silver/rosa ventilhattar med sti logga på som rök.Dessa inte ens dyra så köp egena!!!måste saker sitta fast för att man ska få ha dem ifred?detta är väl inte hela världen men nog så frustrerande!!!x( x( x(

Jag blir så jävla förbannad!!! Säkert Babbar!!!

Yaskin
        Deltagare

Säkert babbar??!… vad menar man med ett sådant uttryck?? 🙁

migu
          Deltagare

jag har hittat ett antal olika tolkningar.

Det skulle t ex kunna vara medlemmar av den Sikhiska befrielse/terrorist-organisationen (beroende på vilken sida man står) Babbar Khalsa (http://en.wikipedia.org/wiki/Babbar_Khalsa) som utfört ett attentat.

Ett annat olycksbådande alternativ är att det är den babyloniske guden Shamash :o, vars sumeriska namn är Babbar (http://www.godchecker.com/pantheon/mesopotamian-mythology.php?deity=BABBAR).
            Detta finner jag dock inte troligt då Shamash påstås vara ”All-seeing Sun God of the Law”.

En trevligare möjlighet är att det är Juhi Babbar (http://www.shaadi.com/wedding/celebrities/celebtalk/031124-juhi-babbar.php)
            som avses.
            Hon kan få komma och sno mina ventilhattar när hon vill :7

/Micke

Kocken
            Deltagare

hahahaha klockrent!!

Mr Walle
              Deltagare

känns som om den här tråden ballade ur lite
                😀 😀

tendency
                Deltagare

Och så frågar vi oss, varför Addson tror att det är ngn av dessa 3 🙂

Impreza GT SEDAN 1999 nya

Addson
                  Deltagare

blir så trött på folk som inte kan låta andras grejor vara den här gången var det mina fina silver/rosa ventilhattar med sti logga på som rök.Dessa inte ens dyra så köp egena!!!måste saker sitta fast för att man ska få ha dem ifred?detta är väl inte hela världen men nog så frustrerande!!!x( x( x(

Jo men vad händer?? Det e någon som har en kupp mot våra imprezer typ babar eller någon!! När jag kommer till sthlms träffen e även mina stulna!!! J*vla elefant asså!!!

Manor
                    Deltagare

…och jag som trodde att det var en felstavad Babar (den dötrista tecknade barnprogramselefanten). Den j-keln tror jag mycket illa om…allt från att äta barn och sno ventilhattar ;).

mvh Mats N

Addson
                      Deltagare

Och så frågar vi oss, varför Addson tror att det är ngn av dessa 3 🙂Impreza GT SEDAN 1999 nya

Absolut NR 3 pga att hon va o pillra på min åxo!!:P

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.