SSC Annonser Säljes – Delar Blitz Dump Blitz Nur spec R avgassystem

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)
  • Författare
    Plogen
    Deltagare

>Se till att ha mittdel och dp hemma till sommaren så köper jag.
      >Behöver jag en slutburk med eller funkar min som jag har? Vill inte ha
      >en flaskhals på slutet…

Problemet är om du vill justera ljudet så går det inte med din dämpare. Den dämparen som följer med om man bara köper en slutburk saknar den urtagbara insatsdämparen.

/Plogen

PLOGEN – Allt annat är plagiat!

nisse
      Deltagare

LAST EDITED ON Mar-12-03 AT 10:59PM (GMT)
        finns dumpen kvar?
        går den att bygga om till återcirkulerande? munstycken typ HKS

Plogen
        Deltagare

Den finns kvar… Funkar bra utan att vara återcirkulerande. Blitz har gjort en ny adapter, så nu sitter den som Forgedumpen ungefär….

/Plogen

Niklas
          Deltagare

Ok, då blir det en slutburk också. Herregud! Blir till att sälja taxen! Men då blir det HKS där bak eller? Kan vara bra med den där insatsdelen, tjejen gillar inte BRÖÖÖÖÖLet. Crazy!

Får sälja min BLITZ till nån lycklig själ. Finns nog ett antal som är intresserade då det rullar många dubbelsugrör i vårt land. 🙂

http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Regionsansvarig: Göteborg

Plogen
            Deltagare

>Ok, då blir det en slutburk också. Herregud! Blir till att sälja
              >taxen! Men då blir det HKS där bak eller? Kan vara bra med den där
              >insatsdelen, tjejen gillar inte BRÖÖÖÖÖLet. Crazy!
              >
              >???? förklara…. Ska du sälja blitzsystemet för att köpa ett HKS, men blitz har ju oxo insatsdämparen….

/Plogen

Niklas
              Deltagare

Äsch…glöm det…jag yrar som vanligt. Fick för mig att du bara tog hem HKS eftersom jag läst om HKS på en annan sida. Självklart vill jag ha BLITZ. Men då blir det en ny BLITZ-burk också så säljer jag den jag har. 🙂

Vad tycker du jag skall ha för en DP då? Vad jag förstått finns det några som kör med andra märken på den än vad de har för mitt och slutrör. Finns det BLITZ? HKS, Magnex (stavning?) och några andra brukar nämnas…

Plogen
                Deltagare

>Plogen! Du har inte en HKS dump som ligger och skräpar någonstans??
                  >/Adde
                  Nope, men jag kan plocka hem en åt dej 😉

/Plogen

Plogen
                  Deltagare

Finns fortfarande kvar för hugade spekulanter….

/Plogen

Janne248
                    Deltagare

>Finns fortfarande kvar för hugade spekulanter….

Kan bra rekomendera ”Blitz Nur spec R avgassystem” !!
                      Tack Johan för hjälp att få hem!

/Janne

SSI Galleri

SUBIMPREZA
                      Deltagare

Jag kan tänka mej en dump…

Plogen
                        Deltagare

>Jag kan tänka mej en dump…

Bara att handla, alla utom Tengil och Äljen kan montera 😀

/Plogen

SUBIMPREZA
                          Deltagare

Jag behöver en bra dump har du några att välja på?Blitz blir bra va priset 4000:-?

Niklas
                            Deltagare

Plogen: Jo, för det var ju tur att du skickade med en beskrivning på hur man får i den från början. Snacka om support från importören…not.

Perra
                              Deltagare

>Äsch…glöm det…jag yrar som vanligt. Fick för mig att du bara tog
                                >hem HKS eftersom jag läst om HKS på en annan sida. Självklart vill jag
                                >ha BLITZ. Men då blir det en ny BLITZ-burk också så säljer jag den jag
                                >har. 🙂
                                >
                                >Vad tycker du jag skall ha för en DP då? Vad jag förstått finns det
                                >några som kör med andra märken på den än vad de har för mitt och
                                >slutrör. Finns det BLITZ? HKS, Magnex (stavning?) och några andra
                                >brukar nämnas…
                                >
                                >http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Regionsansvarig:
                                >Göteborg

Om du nu ska köpa Blitz Nür Spec R av Plogen och sen en DP till det så är det ju inte mycket att välja på. Du ska ju ha en DP från Scoobymania. Du kopierar ju allting annat som jag har på min bil så varför inte fortsätta? Du vill ju ha guldiga 18″-are och du har redan beställt 22b-huvventiler så det är väl kanske enklast om du lägger ett bud på min bil istället så slipper du köpa delarna… 🙂 😀 😉 :p

Men det är klart, vingen är ju inte samma… 😉

Puss i ljumsken!

Mvh Perra-som-härmar-Robert-Gustavsson-på-idrottsgalan:”Nej jag är inte bitter jag inte.!”

Återigen: 🙂 😀 :p 😉

SecretAgentMan
                                Deltagare

>Plogen: Jo, för det var ju tur att du skickade med en beskrivning på
                                  >hur man får i den från början. Snacka om support från
                                  >importören…not.
                                  >
                                  >http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Regionsansvarig:
                                  >Göteborg

Ursäkta trådkapning herrar webb-kopps.

Äljen – du vill ha en installationsbeskrivning hur man meckar dit en dump?

😮

Fick du med en hur du tankar och kollar lufttrycket när du köpte bilen?

😉

/J – garvar

Banträffsansvarig SSI
                                  Stolt ägare till Silverpilen

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.