SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Blitz Nur spec r Avgassytem

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    challe
    Deltagare
      Snofi
      Deltagare

Jag kör med den härhttp://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=24_52&products_id=1111

räcker det med den och blitz nur spec r för ett fullt system från turbo till slut? och passar den downpipen rakt på utan att kapa nått?

kamikaze
        Deltagare

Japp, om dom inte har ändrat nått på grejerna sen vi köpte 🙂

Snofi
          Deltagare

har du en garaget profil ?

kamikaze
            Deltagare

Nix hur så

Snofi
              Deltagare

ville se bilder om du hade ;P
                När jag ska beställa från scooby så får jag

We cannot deliver to a different residential address

Vad det nu betyder?

Vad fick du betala med frakt och så för din?

challe
                Deltagare

Vi fick betala 299 pund, frakten gick på 100 men då beställde vi fjädrar och fjäderbensstag också och det väger ju en del 😉

Snofi
                  Deltagare

Okaj men det blir ju inte så farligt dyrt, hur lång är leverans tid? och vet du vad det jag skrev där på engelsk betyder?

kamikaze
                    Deltagare

Har lite bilder i galleriet

http://www.impreza.nu/expo/view_album.php?set_albumName=ssi1059-Zelin&page=1

Men bäst bilder har dom på Scoobyworld eller googla en stund så hittar du säkert bättre bilder

Priset får brorsan svara på eftersom han har alla kvitton på bilen

Ang svaret från Scoobyworld så betyder det att dom inte levererar till en annan adress än den som är knuten till ditt kort men mejla och fråga om dom kan hjälpa dig att skicka till tex jobbet. Senast jag beställde från Scoobyworld kunde man välja att få prylarna levererade till en annnan adress men det glömde jag fylla i så budbilen försökte lämna hemma en gång men då jag inte va hemma fick jag ett medelande om att ta kontakt med budets kundservice och kunde på så vis ändra adressen till mitt jobb, det är en variant om du inte får Scoobyworld att skicka till en adress där du finns på dagtid.

Glöm inte att kryssa i ”overseas shipping” här

http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/index.php?cPath=222

kamikaze
                      Deltagare

Leveranstiden brukar ligga på 5-7 arbetsdagar om det inte krånglar med betalningen 🙂

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.