Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    MittX
    Deltagare

Ja som sagt är lite intreserad av en Blitz Slutburk!!! har lite frågor om den me,, men hör av dig om du har någon

Niklas
      Deltagare

Frågorna kan jag svara på om du vill.

Sälja gör jag bara om du har något tufft att byta mot som låter lite mindre (men bara lite) än BLITZen. 😉

/A

MittX
        Deltagare

hhuumm… ja som sagt har köpt mig en subba för nåra veckor sen och tycker nog som “alla” andra att den låter för dåligt… Har 3″ system hela vägen och sen längst bak övergår d te 2,5″ en liten bit och sen in te en STI dämpare… men min fråga är bara..passar Blitzen därpå lr måste man kapa/förlänga 3″..kanske inte du vet men kanske du vet?? Min slutburk ja har nu STI låter inte så mö..men ändå ett gött ljud, men som sagt lite litet för mig =) och d döönar gött me blitzen på lr? vill ha d där mörka goa ljudet du vet

Niklas
          Deltagare

Svårt att säga. Min BLITZ-burk passar på orginalmellanrör. Om ditt mellanrör passar på en orginalslutburk så borde du ju kunna slänga på en BLITZ-burk på ditt custom-mellanrör. Eller inte… :+

MittX
            Deltagare

jo just d smart :*

men va kostar en sån drygt då?? har för mig att ja va inne här för ett tag sen 1år kanske 5000kr tror ja man fick punga ut då..

lite keeligt att köpe en och så den inte passar ju ;(

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.