SSC Allmänt snack Allmänt småprat Block – det funka !

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Practos
    Deltagare
      Blocken
      Deltagare

MOOOAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHAAAAA! De’ va bätter dä! 😀 😀 😀 :+

/KLick

Min STi

Blocken
        Deltagare

Har förresten fått kokarbesök av Kvarnis, Raul och Jerry. TaCCosarna smakade smaskens filli-bajs som Doj-Doj skulle sagt :+

Kvarnis har precis gjort om ”Vingar för pengarna” med Rickfors till ”…köpa fulldubb för pengarna”… 😀

/Black – garvar ännu

http://www.sr.se/barn/dojdoj/images/dojdoj_ditten_datten.gif

Min STi

SecretAgentMan
          Deltagare

Fasen Practos, sist jag meckade baktiff var det mera SISU (Skit In Skit Ut) än minttu som gällde. 😀

Har du sneglat på det där med drivaxlar, hubbar och Annan Skit ™ än?

/J – kraftigt nyfiken

Pasi_k
            Deltagare

SISU Är ju den finska innre kraften..:P
              Typ som Japanernas chi.. Eller hur det stavas..

Till ämnet..Vad är det ni har bytt? NOVIS

Practos
              Deltagare

Fasen Practos, sist jag meckade baktiff var det mera SISU (Skit In Skit Ut) än minttu som gällde. :DHar du sneglat på det där med drivaxlar, hubbar och Annan Skit ™ än?/J – kraftigt nyfiken

Räknade hårt att du fixar resten 😀 Typ skruva av blockens pil när han tricker minttu…?

/Letar på skrotar i UK men har inte hittat något än…bakbromsarna är i slutlivet så räknar med att byta hela köret.

Practos
                Deltagare

SISU Är ju den finska innre kraften..:PTyp som Japanernas chi.. Eller hur det stavas.. Till ämnet..Vad är det ni har bytt? NOVIS

-det första bilden är en beggad R180 bakdiff för att åka breeeeeeeeettt !!

-andra bilden är kultur ?

😀

Blocken
                  Deltagare

Fasen Practos, sist jag meckade baktiff var det mera SISU (Skit In Skit Ut) än minttu som gällde. :DHar du sneglat på det där med drivaxlar, hubbar och Annan Skit ™ än?/J – kraftigt nyfiken

Räknade hårt att du fixar resten 😀 Typ skruva av blockens pil när han tricker minttu…?/Letar på skrotar i UK men har inte hittat något än…bakbromsarna är i slutlivet så räknar med att byta hela köret.

Doj-Doj undrar när ni kommer till V-ås? 🙂

/AB

Min STi

Practos
                    Deltagare

Doj-Doj undrar när ni kommer till V-ås? :)/ABMin STi

blir det fina fesken då ?

Turbon är på gå så snart så…

SecretAgentMan
                      Deltagare

Howard på hdcsubaru har järnkoll på vad du behöver Henrik…. 😉

/J – har redan pratat med honom, kikat på kontot, och backat. 😀

Practos
                        Deltagare

kan tänka att resten av bitarna kostar flis…vi får se när det blir läge…diffen var ju billig men det är klart, kommer att sakna den flaskan :9

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.