SSC Allmänt snack Allmänt småprat Block+Hällsjö styling = Sant(?)

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

I nya ”Auto Mobile” så ser vi Blockens STi + en silver GT’s ”bakändor” i en annons från Hällsjöstyling där dom gör reklam för vingar.
      Undra vad designerna på STi skulle säga om de visste att deras kreationer degrederas ned till nån stylingfirmas simpla vingar?

OzO
      Deltagare

Vad i h-vte…! 🙁

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Blocken
        Deltagare

ÖÖÖÖÖÖÖH NÄÄÄÄ, lelle OSANT!

Tar du med tidningen imorgon Janne så är du snäll.

mvh Black

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Janne248
          Deltagare

>Tar du med tidningen imorgon Janne så är du snäll.

Klart som korvspad att jag gör!

down_the_drain
            Deltagare

möjlighet att scanna eller fota av sidorna i tidningen o lägga ut kanske?

/P

Janne248
              Deltagare

>möjlighet att scanna eller fota av sidorna i tidningen o
                >lägga ut kanske?

Nu är tidningen i bilen. Scannar och lägger ut i denna tråd på söndag.

Blocken
                Deltagare

Äääh skit samma, tuffa bilar, tuff bild, tuff annons, inga regplåtar – kul att synas! Med det fina reportaget de gjorde (12/2004) bjussar vi på detta.

🙂

/Black

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

skytiskapilen
                  Deltagare

Word Mr Black! Eftersom min bil är GTn…

/Andreas

– Original Gangster –

Janne248
                    Deltagare
                      OzO
                      Deltagare

Det var väl inte Hällsjö som gjorde reportaget utan tidningen. Skulle aldrig själv tillåta att Blåpilen användes i annonsering gratis… men det är jag det! 😀

::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Strat
                        Deltagare

Va tusan. T om jag skymtar ju där framme :+

Klubbrabatt? 😀

skytiskapilen
                          Deltagare

Eftersom vissa verkar vara väldigt intresserade av detta ska jag berätta bakgrunden.

Jag blev kontaktad av byrån(3H) som grafiskt utformar Automobil angående en förfrågan om de fick använda MIN bil till en annons för Hällsjö som 3H skulle göra till tidningen. Under förutsättning att regplåt togs bort godkände jag det då det var mina kontakter på 3H som gjorde det möjligt för oss att delta i Impreza-guiden i höstas.

Sen blev det tyvärr så att man använde en bild där framför allt Mr Blacks bil visas. Detta har man bett om ursäkt för och Mr Blacks inställning till det hela har ni läst ovan.

Copy på bilderna har ju faktiskt fotografen, inte vi och våra bilar….

Eftersom nu alla känner till förutsättningarna och att vi ”drabbade” hanterar detta med 3H så släpper vi den diskusionen tycker jag. Om ni vill diskutera annat om Hällsjö, Automobil eller den fina bilden, rocka på…

/Andreas

– Original Gangster –

OzO
                            Deltagare

Om sista inlägget hade gjorts typ 11 posts upp hade du kunnat döda spekulationerna mycket tidigare.

skytiskapilen
                              Deltagare

Jovisst. Men eftersom jag fick se bilden först igår var det svårt att agera fullt ut innan dess. Jag vill gärna ha hela bilden(passande!) klar för mig innan jag presenterade den för forumet.

Hoppas det var okej mr Forumgestapo? ;):D

/Andreas

– Original Gangster –

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.