› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › BMW spräckte min front o huv!!
- Detta ämne har 21 svar, 1,388 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
AK_Impreza.
-
FörfattareInlägg
-
4 augusti, 2005 kl. 21:22 #99347
Addson
Deltagarekul att höra kompis…måste ses nån dag 🙂 *som satt igång med bilen på allvar nu 😛 *
…satt igång att ta bort det gröna håriga i baksätet…eller 😛 😉 :D?mvh Mats N
Det e inte alla som e sponsad av Hulken.nu
ha ha ha ha det e hulkens könshår som ak har klippt o satt in i pimp my ride impreza!!!!:D19 december, 2005 kl. 06:19 #99332Manor
Deltagarekul att höra kompis…måste ses nån dag 🙂 *som satt igång med bilen på allvar nu 😛 *
…satt igång att ta bort det gröna håriga i baksätet…eller 😛 😉 :D?
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99331Manor
DeltagareF-n vilket skit Adde. Är det något som PAPPA.NU och du själv kan plasta/slipa/lacka/polera, eller blir det till att handla nya prylar?mvh Mats N
Jo visst kan jag greja det här med lite plats, spackel lack osv! MEN JAG ORKAR INTE MER!! Det här får killen betala för sina egena pengar troligtvis! Va hos lackan som jag känner o har bra rabbat hos idag och han sa att det här e ett jobb för minst 10 000 kr!! Det e en spricka på 40 cm i huven som dom blir tvungna att skära upp och plasta om där efter priset!!!Vi Får se hur det här slutar!MVH ADDE som nu ska ringa aset i Bmw!!!….x(
Lackeraren som jag känner är ju PAPPA.NU…känner du fler än så ;).
Jag missade att han körde utan försäkring…då ska han ta mig f-n få betala också x(.mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99330Manor
DeltagareF-n vilket skit Adde. Är det något som PAPPA.NU och du själv kan plasta/slipa/lacka/polera, eller blir det till att handla nya prylar?
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99342AK_Impreza
19 december, 2005 kl. 06:19 #99343Addson
DeltagareUSCH! FY FAN!!!! skulle bli skogstokig….
Ja killen ska vara glad att jag va på ett bättre humör än vad jag va på igår för då hade det nog smällt när han sa ”Oj vad tråkigt för dig”
Idiot det e väl tråkigt för honnom som ska betala!! Han trodde ju att han inte va ersättnings skyldig!!!MVH Mr unClean för tillfället som just har dränkt sina sorger med en bärs!!!
19 december, 2005 kl. 06:19 #99344Addson
DeltagareF-n vilket skit Adde. Är det något som PAPPA.NU och du själv kan plasta/slipa/lacka/polera, eller blir det till att handla nya prylar?mvh Mats N
Jo visst kan jag greja det här med lite plats, spackel lack osv! MEN JAG ORKAR INTE MER!! Det här får killen betala för sina egena pengar troligtvis! Va hos lackan som jag känner o har bra rabbat hos idag och han sa att det här e ett jobb för minst 10 000 kr!! Det e en spricka på 40 cm i huven som dom blir tvungna att skära upp och plasta om där efter priset!!!
Vi Får se hur det här slutar!
MVH ADDE som nu ska ringa aset i Bmw!!!….x(
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.