- Detta ämne har 7 svar, 1,395 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 10 månader sedan av Toni.
-
FörfattareInlägg
-
14 november, 2003 kl. 09:56 #11186ToniDeltagare
Svenska rallyt äger år 2004 rum mellan 5-8 Februari med Hagfors i Värmland som centralort.
Svenska Subaru Impreza klubben upprepar de senaste årens succé med billigt klubbgemensamt boende. De som varit med tidigare år minns lyriskt det perfekta läget mitt inne i skogarna där specialsträckorna går, den goda frukostbuffén som ingår i priset, tjejernas chokladtårtor till kvällsmaten samt såklart alla som snarkar ikapp i sovsalen!Vi bor i en restaurerad byskola i Sörby en mil ifrån Hagfors där vi har ett helt klassrum till vårt förfogande. Man tar med sig egen madrass eller annat liggunderlag samt sovsäck. Ca 20 personer ryms i sovsalen.
I år SÄNKER vi faktiskt priset för betalande medlemmar 2004 till 150kr per dygn genom att klubben subventionerar än mer.
För anhöriga till betalande medlemmar (max 1 per betalande) är kostnaden oförändrat 300kr per dygn. Dessa priser förutsätter betalning i förskott till klubbens PG-konto senast den 25 januari 2004. Ingen platsgaranti ges utan först till kvarn av förskottsbetalande gäller.
Man kan också betala på plats i sista stund om det skulle råka finnas restplatser men då är priset 400kr per dygn oavsett medlems-status.
Precis som tidigare år kan man för tilläggskostnad få kaffe/te i termos och lunchmacka att ta med ut på sträckorna och det serveras lagad kvällsmat typ husmanskost för de som så önskar. Allt detta betalas på plats direkt till de vi hyr av och behöver inte förbokas.Anmälan görs genom att :
a) Sätta in den aktuella totalsumman på postgiro 129772-0.
b) Ange ditt medlemsnummer och/eller bilens registreringsnummer på betalningsordern
c) Skicka i samband med betalning en bekräftelse på anmälan med e-mail till tonidangelo@spray.se . I titeln på mailet skriver du19 november, 2003 kl. 20:30 #122184ToniDeltagareSträckor och tider finns nu upplagda på rallyts hemsida.
Lite annorlunda upplägg än de senaste åren. De verkar i år satsa på att dubblera många sträckor samma dag. T ex ägnas hela eftermiddagen på fredagen åt att köra Granberget 2 gånger.
Vargåsen (Colins Crest) och Fredriksberg tillhör dock de sträckor som bara körs en gång, båda under lördagen.Nya sträckor för mig är Lidsbron och Sundsjön. Nån som vet var dom går?
Söndagens sträckor ligger passande nog åt “rätt håll” och det är klassikerna Sågen och Rämmen som körs då.
3 december, 2003 kl. 16:20 #122185ToniDeltagareMer info om boendet har kommit:
Matsäck: 60 kr/person. Full termos med kaffe eller te samt stor råg-smörgås med stekt ägg och köttbullar.
Middag 85 kr/person inkl. dricka, bröd och kaffe
Frukost ingår ju i boendepriset.
Bastu kostar 15 kr per tillfälle.
Samtligt ovanstående som önskas betalas på plats, gärna redan första dagen för hela vistelsen.
Telefonnummer till byskolan 0563-70002 (fungerar endast to-sö rallyhelgen)
27 december, 2003 kl. 11:27 #122187christopherDeltagareRally passet beställt 🙂 🙂
Vilka kommer till svenska?
/
fraSSe i ösregn och 6+ i Stockholm ;(15 januari, 2004 kl. 20:24 #122188Mr_MatteDeltagareJo vi kommer Frasse.. Jag, Lennie å en tjejkompis…
Då är vi i varje fall 4st.Inget svar bekr. om boendet dock. ( Det kommer väl nå’n dag.)
// Matte
15 januari, 2004 kl. 20:40 #122190griml0ckDeltagareBlir nog ingen klubboende i år heller för min del. Men en av sträckerna går ju bara 15 mil från stan så den lär man väl besöka iaf.
16 januari, 2004 kl. 23:11 #122189Mr_MatteDeltagareär det några som ska med på rallyt eller??????
Uppslutningen är dålig…
🙁 🙁 x( 🙁 🙁
17 januari, 2004 kl. 17:26 #122186ToniDeltagareHar “uthärdat” vintern i Florida i 3 veckor (utan e-mail).
Kommer börja tröska igenom mina mail snarast. Vet att flera av er mailat mig om klubb-boende. Svar är på gång.
MVH
Toni -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.