Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Bokat 2 sov platser i något rum!!! Det fixar sig sa hon

Du kan väl ta med min uppblåsbara, jag börjar sakna den 😉 Om den behövs framåt natten 🙂

petrowski87
      Deltagare

Så då har man bokat 🙂 man börjar ju bli sjukt taggad 🙂

Zlasher
        Deltagare

Jag pratade med Kursgården idag, och de har ca 20 st inbokade…
          Så i princip bör 5 platser finnas lediga.
          Ni som bara skrivit här men inte bokat någon plats kanske borde ringa och göra det? Eller löser vi allt det på plats istället?

Hempo
          Deltagare

Så då har man bokat 🙂 man börjar ju bli sjukt taggad 🙂

Glöm inte att skriva upp dig i anmälningstråden också.. 🙂

dragster
            Deltagare

Angående boendet så ser det ut som att det blir ett dubbelrum över.
              Jag och min sambo hade bokat ett dubbelrum med hon måste iväg tidigt dagen efter. Och vi bor ju bara 2 mil ifrån så hon ska vara chauför på kvällen sen.

dragster
              Deltagare

Ifall det krisar med boende så kan jag fixa ca 6 “bekväma” sovplatser hemma hos oss. Bor i Stigtomta ca 2 mil från Björkvik.
                Bara att slå en signal ifall det är intressant.
                070-7948895

karlzzon.
                Deltagare

Angående boendet så ser det ut som att det blir ett dubbelrum över.
                  Jag och min sambo hade bokat ett dubbelrum med hon måste iväg tidigt dagen efter. Och vi bor ju bara 2 mil ifrån så hon ska vara chauför på kvällen sen.

Jag bokar gärna det om det finns tillgängligt!!!

kamikaze
                  Deltagare

Jag pratade med Kursgården idag, och de har ca 20 st inbokade…
                    Så i princip bör 5 platser finnas lediga.
                    Ni som bara skrivit här men inte bokat någon plats kanske borde ringa och göra det? Eller löser vi allt det på plats istället?

Jag trodde faktiskt att Larsa bokade hela rummet men jag ringde och dubbelcheckade så nu är jag och Carl inbokade

Dannesundin
                    Deltagare

Jag behöver en sovplats. Struntar lite i om jag bor i tält eller inomhus, är ju inte där jag ska vara hela dagen heller… 😉 Vart kan man tälta då? På området?

EDIT: Jag har ett sexmannatält, 3×2 rum har jag för mig.. Kan ta med det i utbyte mot att någon annan slänger upp det… 🙂

karlzzon.
                      Deltagare

Du kan väl ta med min uppblåsbara, jag börjar sakna den 😉 Om den behövs framåt natten 🙂

Om minnet inte sviker så skall den med på fredag

dragster
                        Deltagare

Jag bokar gärna det om det finns tillgängligt!!!

Har ringt och avbokat rummet och meddelat att ni ville ha rummet istället.

karlzzon.
                          Deltagare

Har ringt och avbokat rummet och meddelat att ni ville ha rummet istället.

Kanon!!!

SPiKE
                            Deltagare

OBS dom tar inte kort på boendet! Ta med kontanter!

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.