› SSC › Allmänt snack › Träffar › Boende Emmaboda 10-11/9
- Detta ämne har 37 svar, 1,810 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 11 månader sedan av
Strat.
-
FörfattareInlägg
-
4 september, 2004 kl. 15:18 #134986
griml0ck
DeltagareSista chansen o boka en stuga idag och imorn. Ingen fler som vill bo me oss på campingen? 🙂
6 september, 2004 kl. 13:00 #134987griml0ck
DeltagarePO har bokat en stuga till båda nätterna. Stormare skulle troligen ha en plats där oxo första natten. Så om fler folk vill ha plats där kontakta PO på 070-4284649. Vad jag har förstått så är alla stugor bokade nu på campingen den helgen.
6 september, 2004 kl. 17:37 #134975Blocken
DeltagareVilka blir vi som stannar lör/sön? 🙂
/AB
6 september, 2004 kl. 18:20 #134988griml0ck
DeltagareJag o PO
6 september, 2004 kl. 20:04 #134995Lt Dan
DeltagareLt Dan och Larsa stannar oxå mellan lör/sön 🙂
Block: Tack för MMS:et…hur slutade matchen…?
6 september, 2004 kl. 20:05 #134976Blocken
Deltagare>PO har bokat en stuga till båda nätterna. Stormare skulle
>troligen ha en plats där oxo första natten. Så om fler folk
>vill ha plats där kontakta PO på 070-4284649. Vad jag har
>förstått så är alla stugor bokade nu på campingen den helgen.APP-APP-APP! (Vill inte ringa PO såhär sent) Grusdräparn aka Fotografjävel’ är K L A R på att åka med! Visst har vi plats för honom i en stuga? Han är ganska liten, går i mitt handbagage i värsta fall 😉 *asg*
PO har SMS!
/AB – har nypolerad bil tack vare Autotec:
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Nya-bilen/IMG_7630_copy.thumb.jpg http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Nya-bilen/IMG_7654_copy.thumb.jpg6 september, 2004 kl. 20:07 #134977Blocken
Deltagare>Lt Dan och Larsa stannar oxå mellan lör/sön 🙂
>
>Block: Tack för MMS:et…hur slutade matchen…?Gött att eliten stannar! Får se om K&N-Ulrik aka Stormare stannar också. Jag och Grusdräparn stannar definitivt! 😀
/AB
Lt Dan> Match? Var det inte hockeytävling? :+
7 september, 2004 kl. 20:16 #134996Grusdraparn
DeltagareHallå eller Mr: Grimlås!
Herr block hörde av sig och undrade om inte fotografjäveln a.k.a. grusdräpargubben Klas skulle med ner till Emmaboda en sväng, och d lät ju inte fel.
Vad jag förstår så var det lite ont om sovplatser kvar, frågan är nu om det finns nån över?
/ Klas som i värsta fall sover sked med mr. black….eller njaa
7 september, 2004 kl. 22:18 #134989griml0ck
DeltagareVi har nog två golv över tror jag. PO sa då att de var 5 i hans stuga fre/lör iaf. Jag har en trevlig uppblåsbar madrass om du vill låna. Liggunderlag rekommenderas inte (grimlås testade de på kinnekulle 😉 )
mvh J
7 september, 2004 kl. 22:32 #134997Grusdraparn
Deltagare>Vi har nog två golv över tror jag. PO sa då att de var 5 i
>hans stuga fre/lör iaf. Jag har en trevlig uppblåsbar madrass
>om du vill låna. Liggunderlag rekommenderas inte (grimlås
>testade de på kinnekulle 😉 )
>
>mvh JDet låter ju kalajs! 🙂
Ja tack jag lånar hemskt gärna en uppblåsbar barb…uhm…madrass av dig om du har en att låna ut./mvh Klas, lelle klar på gölvet…
8 september, 2004 kl. 03:32 #134978Blocken
Deltagare>
>/mvh Klas, lelle klar på gölvet…
>Gött att det gick att lösa 🙂
Ses på fredag!
/Black
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
8 september, 2004 kl. 13:31 #134990griml0ck
Deltagare>Det låter ju kalajs! 🙂
>Ja tack jag lånar hemskt gärna en uppblåsbar
>barb…uhm…madrass av dig om du har en att låna ut.
>
>/mvh Klas, lelle klar på gölvet…Alright, tar med den då. Men den tar ca 30 min o blåsa upp bara så du vet. De gäller o ha en vältränad runkmuskel oxo för o blåsa upp den :+ 😀
8 september, 2004 kl. 15:10 #134991griml0ck
DeltagareEnligt tv4.se:
Lördag
Molnigheten ökar och följs troligen av regnskurar.
20 graderEnligt aftonbladet så ska de regna på söndag och inte på lördag. Får hoppas på de bästa.
Ang. stugorna. PO hade kollat upp och man måste vara där senaste 20:30 på fredag för o hämta ut nycklarna. Inte 21:00 alltså. Jag kommer att ansvara för hämta ut nyckeln för en stuga och PO för en. Jerry är du ansvarig för eran stuga eller? Kan nog hämta ut eran nyckel annars om ni blir sena. Hör av dig på mobilen isf.
Annars får gärna nån som vet sig kommer komma i tid få ansvara för den 3:e stugan.9 september, 2004 kl. 13:46 #134962SecretAgentMan
DeltagareJag och Madde är fortfarande sketsnuviga, så jag har grejat ett hotellrum på hotell linden, men då det verkar finnas folk som skall slagga på golvet lär det inte bli några problem att sno våra två platser. 🙂
Eftersom jag och Madde anländer sent, och säkert siktar direkt på hotellet så vore det gött ifall någon annan tar ansvaret för den stugan.
/J
9 september, 2004 kl. 15:05 #134963OzO
Deltagare>Eftersom jag och Madde anländer sent, och säkert siktar direkt
>på hotellet så vore det gött ifall någon annan tar ansvaret
>för den stugan.
—Måste vi verkligen ha kontakt med campingpersonalen eller kan inte nån i klubben som kommer tidigt (typ 1:e-stugsfolket) sno nyckeln till 3:e stugan och ge den till 3:e-stugans folk när de anländer? Hur svårt är det? 🙂