SSC Allmänt snack Träffar Boende Kinnekulle Ring 2010-09-05

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 121 totalt)
  • Författare
    specialized
    Deltagare

Borde säkert inte lägga mig i detta, men kan faktiskt inte låta bli 🙂
      Personligen så tycker det är lite konstigt att flickvänner/pojkvänner/sambos/kompisar etc. verkar prioriteras högre gällande sovplatserna än betalande medlemmar ?? 🙂
      Rimligtvis så borde ju betalande medlemmar ha första tjing på sovplatserna, och sen får de andra, ta de som blir över.

Steewe
      Deltagare

Personligen så tycker det är lite konstigt att flickvänner/pojkvänner/sambos/kompisar etc. verkar prioriteras högre gällande sovplatserna än betalande medlemmar ?? 🙂
        Rimligtvis så borde ju betalande medlemmar ha första tjing på sovplatserna, och sen får de andra, ta de som blir över.

De som har med sig flickvän har iaf sagt att det är ok att sova i samma säng.. Sen måste klubben tydligt skriva från början vilka som platserna är till för. Som det står nu är det SSI, och visst det är bara jag som är medlem och inte Linda, men vi ska båda ställa upp och vara funktionärer på banan. Antingen är det först till kvarn annars är det bara medlemmar. Min åsikt bara…

Stefan

klew
        Deltagare

that’s a true story, själv får jag väl erkänna att jag inte pyntat in nån avgift i år då jag tänkte göra det i samband med första banträffen jag körde på… men den har ju inte varit än 😮

specialized
          Deltagare

De som har med sig flickvän har iaf sagt att det är ok att sova i samma säng..

Ska det vara en massa tjafs, gnäll och så vidare kan ni boka av mig och Linda från stugan så fixar vi eget boende någonstans i närheten.

Stefan

Ett förslag är då att listan skrivs om att så att ni bara tar upp en sängplats isf 🙂
            Det kan ju faktiskt vara fler medlemmar som vill ha sovplats men som hoppar av för att det inte finns plats 🙂

Steewe
            Deltagare

Ett förslag är då att listan skrivs om att så att ni bara tar upp en sängplats isf 🙂
              Det kan ju faktiskt vara fler medlemmar som vill ha sovplats men som hoppar av för att det inte finns plats 🙂

Listan ändrades förut i tråden med alla par i samma stuga, sen blev det en ändring till och den kan inte jag stå för.. 🙂

Jag ville vara snäll och ställa upp för att hjälpa till för klubben och vara funktionär och fick med mig Linda på samma sak. Tyvärr känns det som man då är i vägen, trots att jag tycker att jag bokade i god tid.. Men vi kan bo annat ställe om det är betalande och körande medlemmar som vill ha platserna, ingar problem. 🙂

Stefan

specialized
              Deltagare

Listan ändrades förut i tråden med alla par i samma stuga, sen blev det en ändring till och den kan inte jag stå för.. 🙂

Jag ville vara snäll och ställa upp för att hjälpa till för klubben och vara funktionär och fick med mig Linda på samma sak. Tyvärr känns det som man då är i vägen, trots att jag tycker att jag bokade i god tid.. Men vi kan bo annat ställe om det är betalande och körande medlemmar som vill ha platserna, ingar problem. 🙂
                Stefan

Mitt första inlägg var menat till de som bestämmer och som skriver listan..
                Hoppas någon i styrelsen gör ett inlägg och reder ut begreppen 🙂

Pedersen
                Deltagare

Det är egentligen väldigt enkelt:

Boendet började med att vi som skulle vara på plats INNAN träffen för att ta hand om allt praktiskt (styrelsen mao) bokade gemensamt boende kvällen innan för att slippa gå upp extremt tidigt.

Det har dock blivit lite av en tradition med att ett antal andra medlemmar från SSi och andra klubbar (främst FCS) hänger på och grillar lite kvällen före.
                  Därav att det läggs ut en lista med förbokade stugor på forumet.

De platserna är till för medlemmar (och eventuell respektive) och det är först till kvarn gäller.

Personligen tycker jag att funktionärerna skulle ha förtur men någon sådan regel har vi inte.

Hoppas det redde ut eventuella frågetecken?

klew
                  Deltagare

Det är egentligen väldigt enkelt:

Boendet började med att vi som skulle vara på plats INNAN träffen för att ta hand om allt praktiskt (styrelsen mao) bokade gemensamt boende kvällen innan för att slippa gå upp extremt tidigt.

Det har dock blivit lite av en tradition med att ett antal andra medlemmar från SSi och andra klubbar (främst FCS) hänger på och grillar lite kvällen före.
                    Därav att det läggs ut en lista med förbokade stugor på forumet.

De platserna är till för medlemmar (och eventuell respektive) och det är först till kvarn gäller.

Personligen tycker jag att funktionärerna skulle ha förtur men någon sådan regel har vi inte.

Hoppas det redde ut eventuella frågetecken?

när du säger medlemmar menar du i SSi eller i någon av klubbarna? Blev ju sponsrad av PSC med mitt medlemsskap där 😛

Pedersen
                    Deltagare

Klew: Ja, aktiv (dvs betalande medlem) i SSi. Vart de andra klubbarna tänkt bo har jag ingen koll på den här gången.

Specialized: Boendet är ju inget klubben betalar eller förhandlat fram några rabatter för och det har egentligen ingenting med själva träffen att göra. Ärligt talat förstår jag inte riktigt vad du är upprörd över? Är det grillandet du inte vill missa så lär det finnas andra boenden i närheten och isf är det ju bara att komma förbi med grillspettet i högsta hugg…

specialized
                      Deltagare

Klew: Ja, aktiv (dvs betalande medlem) i SSi. Vart de andra klubbarna tänkt bo har jag ingen koll på den här gången.

Specialized: Boendet är ju inget klubben betalar eller förhandlat fram några rabatter för och det har egentligen ingenting med själva träffen att göra. Ärligt talat förstår jag inte riktigt vad du är upprörd över? Är det grillandet du inte vill missa så lär det finnas andra boenden i närheten och isf är det ju bara att komma förbi med grillspettet i högsta hugg…

Det var bara en allmän reflektion, och jag är faktiskt inte det minsta upprörd 😉
                        Men, jag tror många är funderande över vad som egentligen gäller så bra att du redde ut det 🙂

Själv så har jag tyvärr ingen möjlighet att komma pga ett brölopp.
                        Typiskt när det är banåka på hemmaplan.

Crippe
                        Deltagare

vi kan inte bara prioritera betalende medlemmar! på kullen boendet, i så fall skulle vi gjort det vid stor träffen också!

först till kvarn är det som gäller!!!!!

finns möjlighet att hyra husvagnar av kinnekulle camping!

det finns fler campingar med stugor runt om kring, t.ex lidköping!

bobban
                          Deltagare

stuga 1 (Reserverad för styrelsen) ”Sågverks industrin”
                            1. crippe ssi#1402 Lördag-Söndag 4-5/9
                            2. Zetterlund SSi#1389 Lördag-Söndag 4-5/9 mån ev
                            3. Pedersen Lördag-Söndag 4-5/9
                            4. koffe lör-sön, mån ev

stuga 2 (Reserverad för styrelsen)
                            1. Davve lör-sön
                            2. Janne248 lörd-sön, mån ev
                            3. Challe lör-sön
                            4. Kamikaze lör-sön

stuga 3
                            1. Erok ssi# lördag-söndag sanna ej medlem kan ni fortfarande dela säng?
                            2. klew
                            3.Steewe/Stefan SSI #1427 Lörd-Sönd
                            4.Linda ej medlem lör-sön

stuga 4
                            1.bobban lörd/sönd *SMILE*
                            2.veilside SSI #726 lörd-sönd
                            3.Kvarnis SSI #329 lörd-söndag
                            4.Björn ej medlem lörd-söndag(ev)

stuga 5
                            1.Herr Karlzzon medlem Lörd-Söndag
                            2.Fru Karlzzon medlem Lörd-Söndag
                            3.alexandra ej medlem
                            4.sternbom ssi# – lördag-söndag

stuga 6 in bokad igen
                            1. Andersson SSI #944 Lörd-Sönd
                            2. Just try lör-sön
                            3. cristian s lör-sön
                            4. Mikke medlem SSI #930 lörd-sönd

Tält
                            1. klew backup!!! planen
                            2.
                            3.
                            4.

bobban ta med dig det!!!!!

så efter ett samtal med andersson i dag så blev stuga 6 bokad av andersson o compani

Hmm som det ser ut nu så tar jag med mig tältet 35kg lol men hör av er typ på fredag eftermiddag till mig innnan jag packar bilen mvh bobban
                            0707562625 Petter (bobban)Boberg

Fru Karlzzon
                            Deltagare

Har varit utan internet några dagar då jag är i Irland men denna lösning på stuga 5 är perfekt i mina ögon.

stuga 5
                              3.alexandra ej medlem

karlzzon.
                              Deltagare

Har varit utan internet några dagar då jag är i Irland men denna lösning på stuga 5 är perfekt i mina ögon.

stuga 5
                                3.alexandra ej medlem

Hoppsan!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                Jag svarade i min frus namn då vi bara har hennes dator på semestern !!!!
                                Jag har bett henne om ursäkt nu då hon tog illa vid sig!!!!!!!!!!!!!!!!!

roadtip85
                                Keymaster

Om någon hoppar av tar jag gärna en plats i en stuga Lördag – Söndag.

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 121 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.