SSC Allmänt snack Träffar Boende & Middag 10-årsjubileum 10-11 Juli 2010

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 57 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Boende

SSi har förbokat ett antal rum på Gripsholmsviken i Mariefred från lördag till söndag (samt ett mindre antal från fredag till lördag).

Fredag till lördag

SSi har förbokat 5st tvåbäddars rum med toalett och dusch i korridoren på Stallgårdarna (Hus 4 i bilden).
      Kostnad: 700:-/rum/natt inkl. frukost

Lördag till söndag

SSi har förbokat 22st tvåbäddars rum med toalett och dusch i korridoren på Stallgårdarna (Hus 4 i bilden).
      Kostnad: 700:-/rum/natt inkl. frukost

SSi har förbokat 5st hotellrum i Friheten (hus 6 på bilden) för de som vill bo lyxigare och kanske tystare! 😀
      Kostnad: 1100:-/rum/natt inkl. frukost

Ni ringer själva och bokar på 0159-367 00 och uppger:
      Bokningskod: SSi
      Bokningsnummer: 168731
      Så räknar de av rum från de som nu är förbokade förbokningar.

OBS! Rummen är bara förbokade till 10 Juni! Så skynda skynda!

Grillbuffé på lördag kväll

Uppge när ni ringer och bokar boende att ni skall äta grillbuffén på lördagskväll samt hur många i erat rum som är medlemmar i SSi och hur många som betalar för buffén själv (250kr).
      Grillbuffén kommer att intagas i ett stort partytält mellan hus 2 och 3 på karta. Grillbuffé kommer att serveras från 19:00-21:00. SSi kommer att ha ett antal förbokade bord så vi får sitta tillsammans.

Karta över boendeområdet

Skriv gärna i tråden när ni ringer och bokar samt vilka ni delar rum med. Gör gärna upp innan ni bokar vilka som delar. Skriv gärna hur många från ert sällskap som är med på Grillbuffén samt hur många som inte är SSi’are.

Janne248
      Deltagare

Bokat rum fredag till lördag samt lördag till söndag i Stallgårdarna för Spike och Mig!
        Bokat grillbuffé på lördag för Spike och mig, båda SSi medlemmar.

syke
        Blockerad

Någon som är sugen på att dela ett lyxrum Lördag – Söndag? Det enda kravet jag har är att du inte snarkar 🙂

bobban
          Deltagare

Bokat rum för mig i stallgårdarna Lörd-sönd samt grill buffe till mig.
            ssi#1148

Vince
            Keymaster

Bokat rum fredag till lördag samt lördag till söndag i Stallgårdarna för mig.
              Bokat grillbuffé på lördag. SSI medlem nr. 1428.

Calle
              Deltagare

Någon som vill dela rum?
                helst i den ”livliga” delen 😉

Manor
                Deltagare

Någon som är sugen på att dela ett lyxrum Lördag – Söndag? Det enda kravet jag har är att du inte snarkar 🙂

Kära Stefan. Jag är en glad Imprezaägare på 46 höstar, som skulle kunna tänka mig att dela rum med dig.

Jag snarkar däremot som f-n, men å andra sidan så har jag inte porrpung…och bara det borde väl räknas som positivt :D. Att jag därtill har en HTPC hemma byggd på dina gamla delar, kodar COBOL samt gillar både hamburgare och godis borde kunna få en snarkande lönnfet SSI-medlem att hamna på plus.

Svara i denna tråd om intresse finns till…”tillsammans möter vi dag 2”.

syke
                  Blockerad

Kära Stefan. Jag är en glad Imprezaägare på 46 höstar, som skulle kunna tänka mig att dela rum med dig.

Jag snarkar däremot som f-n, men å andra sidan så har jag inte porrpung…och bara det borde väl räknas som positivt :D. Att jag därtill har en HTPC hemma byggd på dina gamla delar, kodar COBOL samt gillar både hamburgare och godis borde kunna få en snarkande lönnfet SSI-medlem att hamna på plus.

Svara i denna tråd om intresse finns till…”tillsammans möter vi dag 2”.

Hej ”tillsammans möter vi dag 2”!

Det låter onekligen lockande att få dela rum med en cobolkodare, ni är ju trots allt ett utdöende släkte. Vi borde nog slå våra påsar ihop – för att undvika en kardborreeffekt står jag för PP!

Något jag lärde mig på min senaste resa är att det finns två botemedel mot snarkningar – öronproppar och hög promillehalt. En kombination av dessa kanske kan få mig att sova?

För övrigt gillar jag stillsamma konbanekörningar, att spinna ringar och lyssna till responssmatter. Är det en ”match made in heaven” tro?

Janne248
                    Deltagare

lol @ Syke & Mats :D:D:D

kamikaze
                      Deltagare

Bokat boende Fredag-Lördag och Lördag-Söndag för mig och bror i Stallgårdarna inkl grillbuffé på Lördagkvällen 🙂

Andersson
                        Deltagare

Bokat ett rum fred.- sönd. inkl. buffé

Manor
                          Deltagare

Hej ”tillsammans möter vi dag 2”!

Det låter onekligen lockande att få dela rum med en cobolkodare, ni är ju trots allt ett utdöende släkte. Vi borde nog slå våra påsar ihop – för att undvika en kardborreeffekt står jag för PP!

Något jag lärde mig på min senaste resa är att det finns två botemedel mot snarkningar – öronproppar och hög promillehalt. En kombination av dessa kanske kan få mig att sova?

För övrigt gillar jag stillsamma konbanekörningar, att spinna ringar och lyssna till responssmatter. Är det en ”match made in heaven” tro?

Is it heaven or hell, det är frågan :D.
                            Ja som en tungt snarkande dinosaurie så tror jag nog att ditt förslag på en kombinerande medicin vara ett lämpligt motdrag.

Skulle du kunna PM:a uppgift om rumsnummer så ringer jag och meddelar att du nu har hittat en partner. Du skrev lyxrum så jag antar alltså att det är byggnaden Friheten som gäller, och att vi delar lika på summan 1100:-?

syke
                            Blockerad

Is it heaven or hell, det är frågan :D.
                              Ja som en tungt snarkande dinosaurie så tror jag nog att ditt förslag på en kombinerande medicin vara ett lämpligt motdrag.

Skulle du kunna PM:a uppgift om rumsnummer så ringer jag och meddelar att du nu har hittat en partner. Du skrev lyxrum så jag antar alltså att det är byggnaden Friheten som gäller, och att vi delar lika på summan 1100:-?

Du har helt rätt i alla dina antaganden förutom att jag inte har bokat något rum än, ringer och gör det under dagen. Ska jag boka in grillbuffé åt dig också?

Manor
                              Deltagare

Du har helt rätt i alla dina antaganden förutom att jag inte har bokat något rum än, ringer och gör det under dagen. Ska jag boka in grillbuffé åt dig också?

Toppen om du bokar upp detta :).
                                Boka gärna grillbuffén åt mig…och jag är alltså betalande medlem (nummer 9).

Just try
                                Deltagare

Jag har bokat rum åt mig och Christian S. Fredag till lördag och lördag – söndag.
                                  Samt grillbuffe åt oss båda! Glada medlemmar i SSI är vi dessutom !!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 57 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.