SSC Allmänt snack Träffar Boende Storträff 29-30/6

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 104 totalt)
  • Författare
    Koffe
    Keymaster

För mig funkar röd då alla får varsin säng. Blå är oxå OK men då lär två få dela bäddsofa om jag förstår det hela rätt?

nossnoJ
      Deltagare

För mig funkar röd då alla får varsin säng. Blå är oxå OK men då lär två få dela bäddsofa om jag förstår det hela rätt?

Röd hade nog varit bäst isf. Som sagt vem bokar?

nossnoJ
        Deltagare

Röd hade nog varit bäst isf. Som sagt vem bokar?

Och hur många dagar?

nossnoJ
          Deltagare

1. Har bokat fre-sön. En BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, (och Mr Konjak?) En plats över, än så länge.

2. Bokat fre-mån, en BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt

3. Bokat fre-sön. En blå stuga, ( tror jag ) Just Try, Christian, Daniel, Spike = Fullt.

4. Bokat fre-sön. En röd stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.

(tog mig friheten att boka) 😉

OzO
            Deltagare

(tog mig friheten att boka) 😉

Skitbra!

1. Har bokat fre-sön. En BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, (och Mr Konjak?) En plats över, än så länge.

2. Bokat fre-mån, en BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt

3. Bokat fre-sön. En BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Christian, Daniel, Spike = Fullt.

4. Bokat fre-sön. En RÖD stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.

5. BLÅ Stuga (Nils) – men vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad.

Vet ej om jag fick med allt… 🙂

Lindbloom
              Deltagare

Kanon! Blir en bra start på semesten dehär:-)

LegacyLarsa
                Keymaster

Vince! är du säker på att komma upp? du har ju första tjing, på sängen men jag har Svindle här i dalarna som behöver en säng, dock så finns det plats hos Jon&Laila så jag kan bunkra in honom där..

/Larsa

OzO
                  Deltagare

Klart Vince ska med!! 😎

Vince
                    Keymaster

Vince! är du säker på att komma upp? du har ju första tjing, på sängen men jag har Svindle här i dalarna som behöver en säng, dock så finns det plats hos Jon&Laila så jag kan bunkra in honom där..

/Larsa

Inte säkert alls. Ge platsen till Svindle (han är ung o snabb ;)). Kommer jag så löser jag boende på nåt sätt. Som det ser ut nu så kommer jag inte att åka upp.

Andersson
                      Deltagare

Inte säkert alls. Ge platsen till Svindle (han är ung o snabb ;)). Kommer jag så löser jag boende på nåt sätt. Som det ser ut nu så kommer jag inte att åka upp.

Då blir det inget grillat VS till dig :rolleyes:

Lotta
                        Deltagare

Hallå! Bokat en [COLOR=”red”]röd stuga till Ubbe, mig och Nellie. Försökte boka en blå men de är fulla (de hade bara 5 st totalt). Alltså har någon utomstående eller någon i klubben bokat utan att skriva här. Det som gäller nu är alltså röda stugor eller slagga i Subban 😀 Kopierar in det Göran skrev här nedan så blir det mer överskådligt.

1. Har bokat fre-sön. En [COLOR=”Blue”]BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, (och Mr Konjak?) En plats över, än så länge.

2. Bokat fre-mån, en [COLOR=”blue”]BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt

3. Bokat fre-sön. En [COLOR=”blue”]BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Christian, Daniel, Spike = Fullt.

4. Bokat fre-sön. En [COLOR=”Red”]RÖD stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.

5. [COLOR=”blue”]BLÅ Stuga (Nils) – men vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad.

6. Bokat fre-sön. En [COLOR=”red”]RÖD stuga. Lotta, Ubbe, Litet monster = fullt.

Jommie
                          Deltagare

Uppdatere lite här jag med.

1. Har bokat fre-sön. En [COLOR=”Blue”]BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, (och Mr Konjak?) En plats över, än så länge.

2. Bokat fre-mån, en [COLOR=”blue”]BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt

3. Bokat fre-sön. En [COLOR=”blue”]BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Christian, Daniel, Spike = Fullt.

4. Bokat fre-sön. En [COLOR=”Red”]RÖD stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.

5. Bokad fre-sön. [COLOR=”blue”]BLÅ Stuga (Nils) – Laila + Jon. Vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad. Hälst vill vi bo ensamma, men är det typ 1 pers som inte får plats i någons stuga är vi inte omöjliga.

6. Bokat fre-sön. En [COLOR=”red”]RÖD stuga. Lotta, Ubbe, Litet monster = fullt.

LegacyLarsa
                            Keymaster

Uppdatere lite här jag med.

1. Har bokat fre-sön. En [COLOR=”Blue”]BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, Mr Konjak och Svindle = Fullt

5. Bokad fre-sön. [COLOR=”blue”]BLÅ Stuga (Nils) – Laila + Jon. Vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad. Hälst vill vi bo ensamma( vadå, vill ni kramas? 😉 ), men är det typ 1 pers som inte får plats i någons stuga är vi inte omöjliga.

/Larsa

Norskan
                              Deltagare

Nu har vi bokat plats för husvagnen, preciiiiis intill dom blå stugorna, whoop whoop, dette luktar partaj!:)

challe
                                Deltagare

Nu har vi bokat plats för husvagnen, preciiiiis intill dom blå stugorna, whoop whoop, dette luktar partaj!:)

Jiiiiipiiii d—0.o—b faan va kul 😀

Kommer bli lajbans detta 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 104 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.