› SSC › Allmänt snack › Träffar › Boende Storträff 29-30/6
- Detta ämne har 103 svar, 9,020 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 10 månader sedan av
Just try.
-
FörfattareInlägg
-
15 maj, 2012 kl. 09:52 #242681
Koffe
KeymasterFör mig funkar röd då alla får varsin säng. Blå är oxå OK men då lär två få dela bäddsofa om jag förstår det hela rätt?
15 maj, 2012 kl. 09:55 #242715nossnoJ
DeltagareFör mig funkar röd då alla får varsin säng. Blå är oxå OK men då lär två få dela bäddsofa om jag förstår det hela rätt?
Röd hade nog varit bäst isf. Som sagt vem bokar?
15 maj, 2012 kl. 10:00 #242716nossnoJ
DeltagareRöd hade nog varit bäst isf. Som sagt vem bokar?
Och hur många dagar?
15 maj, 2012 kl. 10:11 #242717nossnoJ
Deltagare1. Har bokat fre-sön. En BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, (och Mr Konjak?) En plats över, än så länge.
2. Bokat fre-mån, en BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt
3. Bokat fre-sön. En blå stuga, ( tror jag ) Just Try, Christian, Daniel, Spike = Fullt.
4. Bokat fre-sön. En röd stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.
(tog mig friheten att boka) 😉
15 maj, 2012 kl. 10:39 #242637OzO
Deltagare(tog mig friheten att boka) 😉
Skitbra!
1. Har bokat fre-sön. En BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, (och Mr Konjak?) En plats över, än så länge.
2. Bokat fre-mån, en BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt
3. Bokat fre-sön. En BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Christian, Daniel, Spike = Fullt.
4. Bokat fre-sön. En RÖD stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.
5. BLÅ Stuga (Nils) – men vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad.
Vet ej om jag fick med allt… 🙂
15 maj, 2012 kl. 19:53 #242728Lindbloom
DeltagareKanon! Blir en bra start på semesten dehär:-)
16 maj, 2012 kl. 15:53 #242644LegacyLarsa
KeymasterVince! är du säker på att komma upp? du har ju första tjing, på sängen men jag har Svindle här i dalarna som behöver en säng, dock så finns det plats hos Jon&Laila så jag kan bunkra in honom där..
/Larsa
16 maj, 2012 kl. 17:37 #242638OzO
DeltagareKlart Vince ska med!! 😎
16 maj, 2012 kl. 17:45 #242708Vince
KeymasterVince! är du säker på att komma upp? du har ju första tjing, på sängen men jag har Svindle här i dalarna som behöver en säng, dock så finns det plats hos Jon&Laila så jag kan bunkra in honom där..
/Larsa
Inte säkert alls. Ge platsen till Svindle (han är ung o snabb ;)). Kommer jag så löser jag boende på nåt sätt. Som det ser ut nu så kommer jag inte att åka upp.
16 maj, 2012 kl. 23:12 #242675Andersson
DeltagareInte säkert alls. Ge platsen till Svindle (han är ung o snabb ;)). Kommer jag så löser jag boende på nåt sätt. Som det ser ut nu så kommer jag inte att åka upp.
Då blir det inget grillat VS till dig :rolleyes:
21 maj, 2012 kl. 18:59 #242668Lotta
DeltagareHallå! Bokat en [COLOR=”red”]röd stuga till Ubbe, mig och Nellie. Försökte boka en blå men de är fulla (de hade bara 5 st totalt). Alltså har någon utomstående eller någon i klubben bokat utan att skriva här. Det som gäller nu är alltså röda stugor eller slagga i Subban 😀 Kopierar in det Göran skrev här nedan så blir det mer överskådligt.
1. Har bokat fre-sön. En [COLOR=”Blue”]BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, (och Mr Konjak?) En plats över, än så länge.
2. Bokat fre-mån, en [COLOR=”blue”]BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt
3. Bokat fre-sön. En [COLOR=”blue”]BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Christian, Daniel, Spike = Fullt.
4. Bokat fre-sön. En [COLOR=”Red”]RÖD stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.
5. [COLOR=”blue”]BLÅ Stuga (Nils) – men vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad.
6. Bokat fre-sön. En [COLOR=”red”]RÖD stuga. Lotta, Ubbe, Litet monster = fullt.
21 maj, 2012 kl. 19:22 #242713Jommie
DeltagareUppdatere lite här jag med.
1. Har bokat fre-sön. En [COLOR=”Blue”]BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, (och Mr Konjak?) En plats över, än så länge.
2. Bokat fre-mån, en [COLOR=”blue”]BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt
3. Bokat fre-sön. En [COLOR=”blue”]BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Christian, Daniel, Spike = Fullt.
4. Bokat fre-sön. En [COLOR=”Red”]RÖD stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.
5. Bokad fre-sön. [COLOR=”blue”]BLÅ Stuga (Nils) – Laila + Jon. Vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad. Hälst vill vi bo ensamma, men är det typ 1 pers som inte får plats i någons stuga är vi inte omöjliga.
6. Bokat fre-sön. En [COLOR=”red”]RÖD stuga. Lotta, Ubbe, Litet monster = fullt.
21 maj, 2012 kl. 22:16 #242645LegacyLarsa
KeymasterUppdatere lite här jag med.
1. Har bokat fre-sön. En [COLOR=”Blue”]BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, Mr Konjak och Svindle = Fullt
5. Bokad fre-sön. [COLOR=”blue”]BLÅ Stuga (Nils) – Laila + Jon. Vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad. Hälst vill vi bo ensamma( vadå, vill ni kramas? 😉 ), men är det typ 1 pers som inte får plats i någons stuga är vi inte omöjliga.
/Larsa
22 maj, 2012 kl. 19:11 #242696Norskan
DeltagareNu har vi bokat plats för husvagnen, preciiiiis intill dom blå stugorna, whoop whoop, dette luktar partaj!:)
22 maj, 2012 kl. 19:17 #242678challe
DeltagareNu har vi bokat plats för husvagnen, preciiiiis intill dom blå stugorna, whoop whoop, dette luktar partaj!:)
Jiiiiipiiii d—0.o—b faan va kul 😀
Kommer bli lajbans detta 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.