› SSC › Allmänt snack › Träffar › Boende Storträff 29-30/6
- Detta ämne har 103 svar, 9,020 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 10 månader sedan av
Just try.
-
FörfattareInlägg
-
9 juni, 2012 kl. 20:47 #242646
Subarumicke
DeltagareKan bli kul!!
hoppas det dyker upp några monster Imprezor på 600+ hk :rolleyes:Så snikbilen får lite att åka mot 😉
9 juni, 2012 kl. 21:08 #242656Kvarnis
DeltagareKan bli kul!!
hoppas det dyker upp några monster Imprezor på 600+ hk :rolleyes:Så snikbilen får lite att åka mot 😉
Om inte annat kan jag lova tungt huvud på morgonen, tror Pedersen vet vad jag pratar om 😀
Spiken hjälper no te med 😀9 juni, 2012 kl. 23:36 #242701Markus
Deltagare10.Bokat fre-Sön Stor stuga Antjärn.
Hmm, hade hon fler stugor helt plötsligt? Jag frågade och fick till svar att det var tält som gällde, eller hade ni bokat för länge sedan?
Jag är inte bitter, bara förvånad 😉
Vilka åker från Stockholms-området och när? Vi kommer troligen ha två bilar på tre personer så om det är lite trångt i en annan bil kan vi dela upp oss.
10 juni, 2012 kl. 14:09 #242657Kvarnis
DeltagareHmm, hade hon fler stugor helt plötsligt? Jag frågade och fick till svar att det var tält som gällde, eller hade ni bokat för länge sedan?
Jag är inte bitter, bara förvånad 😉
Vilka åker från Stockholms-området och när? Vi kommer troligen ha två bilar på tre personer så om det är lite trångt i en annan bil kan vi dela upp oss.
Jag bokad den tidiagre men hon var inte säker om den var ledig lör>sön.
Men det löste sig till slut tydligen 🙂10 juni, 2012 kl. 15:54 #242705Christian S
DeltagareANTJÄRNS CAMPING (”HUVUDCAMPINGEN”) – Fullbokad
1. Har bokat fre-sön. En BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, Mr Konjak och Svindle = Fullt
2. Bokat fre-mån, en BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt
3. Bokat fre-sön. En BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Daniel, Spike =1 plats ledig.
4. Bokat fre-sön. En RÖD stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.
5. Bokad fre-sön. BLÅ Stuga (Nils) – Laila + Jon. Vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad. Hälst vill vi bo ensamma( vadå, vill ni kramas? ), men är det typ 1 pers som inte får plats i någons stuga är vi inte omöjliga.
6. Bokat fre-sön. En RÖD stuga. Lotta, Ubbe, Litet monster = fullt.
7. Bokat fre-sön, en röd stuga. Calle, min far och ev. en kompis. Fullt
8. Bokat fre-sön, röd stuga. Nisse och Catrine, lör-sön – Zlasher
9. Bokat fre-sön röd stuga. Johan och Karolina.
10.Bokat fre-Sön Stor stuga Antjärn. Kvarnis,Björn,Raul ev Christian och… Subaru Micke :), vet i f-n omdfet finns mer plats men de är inga blyga killar i från IOGT-NTO 😀
SÄLSTENS CAMPING (Inne i Härnösand vid kusten)
1. Bokat fre-sön, motsvarande röd stuga. Markus, Lars, Micke, eventuellt en plats över, inte klart än.13 juni, 2012 kl. 18:59 #242667roadtip85
KeymasterDå hoppar jag in på Christians plats i Stuga 3 om den fortfarande är ledig, och man är välkommen? 🙂
Är det frukost bokad för den platsen, eller måste det göras själv?ANTJÄRNS CAMPING (”HUVUDCAMPINGEN”) – Fullbokad
1. Har bokat fre-sön. En BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, Mr Konjak och Svindle = Fullt
3. Bokat fre-sön. En BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Daniel, Spike, Roadtip85 = Fullt
5. Bokad fre-sön. BLÅ Stuga (Nils) – Laila + Jon. Vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad. Hälst vill vi bo ensamma( vadå, vill ni kramas? ), men är det typ 1 pers som inte får plats i någons stuga är vi inte omöjliga.
8. Bokat fre-sön, röd stuga. Nisse och Catrine, lör-sön – Zlasher
10.Bokat fre-Sön Stor stuga Antjärn. Kvarnis,Björn,Raul ev Christian och… Subaru Micke , vet i f-n omdfet finns mer plats men de är inga blyga killar i från IOGT-NTO
13 juni, 2012 kl. 19:27 #242736BjorneJ
Jag kollar om det finns möjlighet att klämma in mig i stuga 8 fre-sön om det går bra för övriga i stugan?
ANTJÄRNS CAMPING (”HUVUDCAMPINGEN”) – Fullbokad
3. Bokat fre-sön. En BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Daniel, Spike, Roadtip85 = Fullt
8. Bokat fre-sön, röd stuga. Nisse och Catrine, lör-sön – Zlasher, fre-sön BjorneJ?
10.Bokat fre-Sön Stor stuga Antjärn. Kvarnis,Björn,Raul ev Christian och… Subaru Micke , vet i f-n omdfet finns mer plats men de är inga blyga killar i från IOGT-NTO
13 juni, 2012 kl. 19:37 #242706Christian S
DeltagareDå hoppar jag in på Christians plats i Stuga 3 om den fortfarande är ledig, och man är välkommen? 🙂
Är det frukost bokad för den platsen, eller måste det göras själv?det är den vad jag vet och du lär vara mer än välkommen d—0.o—b
ingen aning utan det får magnus svara på då det är han som har bokat stugan.
13 juni, 2012 kl. 21:30 #242690Legally_Insane
DeltagareJag är lite sent ute, men varit lite problem med jobbtider, men äntligen har jag lyckats fixa det så tänkte joina er från sen fredag kväll till söndag. Nu undrar jag om de e nån som har plats för mig i sin stuga? 🙂
//sara
14 juni, 2012 kl. 17:56 #242729Lindbloom
DeltagareJag är lite sent ute, men varit lite problem med jobbtider, men äntligen har jag lyckats fixa det så tänkte joina er från sen fredag kväll till söndag. Nu undrar jag om de e nån som har plats för mig i sin stuga? 🙂
//sara
Ja nån plats tycker an ju de borde finnas, alla stugor är ju inte fulla på antjärn? annars vet ja att de va några som skulle bo på sälstens camping så plats går nog alltid att lösa:D
14 juni, 2012 kl. 21:04 #242702Markus
DeltagareJapp, vi har en plats ledig i stugan på Sälstens men det ser ju ut som det finns några få ströplatser kvar på Antjärn också. Vi är likt grabbarna i stuga 10 inte heller från IOGT-NTO och vi har en bit kvar till AA 🙂 Vi kör nog på sin höjd lite Amarone och läsk (ej samtidigt!), inte öl och sprit som alla andra då vi ska bila 15 minuter efter festen…
Hos oss är vem som helst välkommen att bo MEN den som slaggar hos oss bör veta att en av grabbarna försöker fälla Giant Redwood-träd på nätterna ibland så ta med proppar 😉
14 juni, 2012 kl. 21:45 #242691Legally_Insane
DeltagareMan kanske skulle ta å flerta med surbarbro ^^
17 juni, 2012 kl. 09:03 #242672Surbarbro
DeltagareDet går så bra, om inte Bjorne J kommer.
Såg att han hade skrivit in ett frågetecken.
Hos Johan och Karolina finns det plats också.17 juni, 2012 kl. 09:49 #242648Janne248
DeltagareDet går så bra, om inte Bjorne J kommer.
Såg att han hade skrivit in ett frågetecken.
Hos Johan och Karolina finns det plats också.Björn J kommer nog, han har anmält sig i anmälningstråden.
Det har inte du Catrin, skall du inte köra något?????????17 juni, 2012 kl. 13:01 #242697karlzzon.
DeltagareJag och Fru Karlzzon behöver nånstans att bo!!!! Förlag????
Hos Johan o Karolina kanske?????? -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.