SSC Allmänt snack Träffar Boende Storträff 29-30/6

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 104 totalt)
  • Författare
    BjorneJ

Det går så bra, om inte Bjorne J kommer.
      Såg att han hade skrivit in ett frågetecken.
      Hos Johan och Karolina finns det plats också.

Jo då jag kommer var lite osäker bara om jag ”fick” plats 🙂

Janne248
      Deltagare

Jag och Fru Karlzzon behöver nånstans att bo!!!! Förlag????
        Hos Johan o Karolina kanske??????

Varför inte? Eller andra campingen med Taway och gänget….

Har inte set er anmälan i anmälningstråden… Anmäl! NU! 😉

karlzzon.
        Deltagare

Kommer inte åka Subaru dit !!!!!

Janne248
          Deltagare

Bangers 🙁

Legally_Insane
            Deltagare

Jag vill som sagt gärna ha en plats, gärna på den kampingen som alla bor på, men egentligen så spelar de inte så stor roll 🙂

Janne248
              Deltagare

Om jag förståt läget är det enligt nedan:

ANTJÄRNS CAMPING (”HUVUDCAMPINGEN”) – Fullbokad
                1. Har bokat fre-sön. En BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, Mr Konjak och Svindle = Fullt
                2. Bokat fre-mån, en BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt
                3. Bokat fre-sön. En BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Daniel, Spike, Roadtip85 = Fullt
                4. Bokat fre-sön. En RÖD stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.
                5. Bokad fre-sön. BLÅ Stuga (Nils) – Laila + Jon. Vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad. Hälst vill vi bo ensamma( vadå, vill ni kramas? ), men är det typ 1 pers som inte får plats i någons stuga är vi inte omöjliga.
                6. Bokat fre-sön. En RÖD stuga. Lotta, Ubbe, Litet monster = fullt.
                7. Bokat fre-sön, en röd stuga. Calle, min far och ev. en kompis. Fullt
                8. Bokat fre-sön, röd stuga. Nisse och Catrine, lör-sön – Zlasher
                9. Bokat fre-sön röd stuga. Johan och Karolina.
                10.Bokat fre-Sön Stor stuga Antjärn. Kvarnis,Björn,Raul ev Christian och… Subaru Micke , vet i f-n omdfet finns mer plats men de är inga blyga killar i från IOGT-NTO

SÄLSTENS CAMPING (Inne i Härnösand vid kusten)
                1. Bokat fre-sön, motsvarande röd stuga. Markus, Lars, Micke, eventuellt en plats över, inte klart än.

Zlasher
                Deltagare

Vafan varför inte subba?

OzO
                  Deltagare

4. Bokat fre-sön. En röd stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.

(tog mig friheten att boka) 😉

Vill bara dubbelkolla… I vilket namn bokade du stugan? Har vi alla frukost bokat eller måste vi ringa och boka själva?

nossnoJ
                    Deltagare

Vill bara dubbelkolla… I vilket namn bokade du stugan? Har vi alla frukost bokat eller måste vi ringa och boka själva?

Något strulade till sig där uppe men allt är fixat. Jag har bokat i Marcus Jonsson, jag sa iaf att jag ville ha frukost men kan ringa till dom igen och boka till er oxå!?

Koffe
                      Keymaster

Kollade precis och stugan (åt nossoJ, mig, Lindbloom och OzO) är bokad och klar. Dock redan från torsdag och ända till måndag. Stannar eventuellt själv till måndag om det finns nån plats kvar, vi får se!
                        Frukosten verkar fixad för oss alla också!

Lindbloom
                        Deltagare

Kollade precis och stugan (åt nossoJ, mig, Lindbloom och OzO) är bokad och klar. Dock redan från torsdag och ända till måndag. Stannar eventuellt själv till måndag om det finns nån plats kvar, vi får se!

Kanon:) vart lite orolig när ja såg ditt pm nu, inte vart hemma elr kollat på nån dag nu. aa men de låter ju kanon med frulle bokad med:D

nossnoJ
                          Deltagare

Jag hade funderingar på att åka upp redan på torsdagen därför jag bokade redan då.

Andersson
                            Deltagare

Jag hade funderingar på att åka upp redan på torsdagen därför jag bokade redan då.

Du ska väl hänga med i karavanen på fredagen.

nossnoJ
                              Deltagare

Du ska väl hänga med i karavanen på fredagen.

Jag har lite den planen nu. 😉

bobban
                                Deltagare

Faen så sugen jag blir på en lite tripp då suck så är hon ledsen den lille Type R:en så hon får stå i garaget ett bra tag ;(

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 104 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.