› SSC › Allmänt snack › Träffar › Boende Storträff 29-30/6
- Detta ämne har 103 svar, 9,020 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 10 månader sedan av
Just try.
-
FörfattareInlägg
-
20 juni, 2012 kl. 08:14 #242658
Kvarnis
DeltagareFaen så sugen jag blir på en lite tripp då suck så är hon ledsen den lille Type R:en så hon får stå i garaget ett bra tag ;(
Lift men någon då?, sovplats lär finnas.
Vad jag hört så dyker inte Christian upp, så vi är nog 4 i stugan i vår stuga20 juni, 2012 kl. 13:56 #242685bobban
DeltagareLift men någon då?, sovplats lär finnas.
Vad jag hört så dyker inte Christian upp, så vi är nog 4 i stugan i vår stugaLåter det 😛
Som det ser ut nu så jobbar jag på Fredag till 12 ca så jag får nog ta mig på egenhand upp från Oslo får hålla lite koll på tråden under veckan och jag är osäker när jag kan sluta på Fredag hehe planerar jag att jobba till 12 så blire senast tre typ hahaha de klarar sig inte utan mig på bygget ASG20 juni, 2012 kl. 14:18 #242721nossnoJ
DeltagareSå nu har jag ringt igen och dubbelkollat allt. Stugan är bokad FRÅN Fredag TILL Måndag. FRUKOST bokat för alla fyra.
Jag kommer stanna kvar så jag åker hem igen på måndag förmiddag.
20 juni, 2012 kl. 15:11 #242677Andersson
DeltagareJag kommer stanna kvar så jag åker hem igen på måndag förmiddag.
Ja med som det ser ut nu. Varför stressa när man bara har 2V semester .
20 juni, 2012 kl. 16:59 #242722nossnoJ
DeltagareJa med som det ser ut nu. Varför stressa när man bara har 2V semester .
Vilken lyx Andersson. Själv har man v28.
20 juni, 2012 kl. 20:54 #242640OzO
DeltagareSå nu har jag ringt igen och dubbelkollat allt. Stugan är bokad FRÅN Fredag TILL Måndag. FRUKOST bokat för alla fyra.
d—0.o—b
Det finns ett par som efterlyser stugplatser så ni som har ett par över får gärna hojta till 😎
20 juni, 2012 kl. 21:09 #242659Kvarnis
DeltagareMr &Mrs Karlzzon kan bo med han som gillar Is’n, vill inte förstöra sömen för Frun 😉 😀
20 juni, 2012 kl. 21:11 #242660Kvarnis
DeltagareLåter det 😛
Som det ser ut nu så jobbar jag på Fredag till 12 ca så jag får nog ta mig på egenhand upp från Oslo får hålla lite koll på tråden under veckan och jag är osäker när jag kan sluta på Fredag hehe planerar jag att jobba till 12 så blire senast tre typ hahaha de klarar sig inte utan mig på bygget ASGSe där, vi ska nog bytta erfarenheter vi 😉
Du ska ju bygga motor å jag bygga nytt hus, över en massa sprit blir det en vinnnade kombo 😉 😀Å roligt blir e 😀
20 juni, 2012 kl. 22:20 #242686bobban
DeltagareSe där, vi ska nog bytta erfarenheter vi 😉
Du ska ju bygga motor å jag bygga nytt hus, över en massa sprit blir det en vinnnade kombo 😉 😀Å roligt blir e 😀
Heheh faen nu äre ju ett måste att komma upp juhe hahaha baara 65 mil på skitvägar med slagskäppet C5 enligt google vare 9.5 timmars körning heheh 😛
I added cool smileys to this message… if you don’t see them go to: http://s.exps.me20 juni, 2012 kl. 22:25 #242652Janne248
DeltagareHeheh faen nu äre ju ett måste att komma upp juhe hahaha baara 65 mil på skitvägar med slagskäppet C5 enligt google vare 9.5 timmars körning heheh 😛
Häng på i karavan…trots du kör fel bil…. (du får ligga sist… 😉 )
21 juni, 2012 kl. 17:54 #242661Kvarnis
DeltagareHeheh faen nu äre ju ett måste att komma upp juhe hahaha baara 65 mil på skitvägar med slagskäppet C5 enligt google vare 9.5 timmars körning heheh 😛
23 juni, 2012 kl. 10:54 #242709Vince
KeymasterANTJÄRNS CAMPING (”HUVUDCAMPINGEN”) – Fullbokad
1. Har bokat fre-sön. En BLÅ stuga till Legacylarsa, Janne248, Mr Konjak och Svindle = Fullt
2. Bokat fre-mån, en BLÅ stuga till kamikaze, challe, Steewe, Linda. Fullt
3. Bokat fre-sön. En BLÅ stuga, ( tror jag ) Just Try, Daniel, Spike, Roadtip85 = Fullt
4. Bokat fre-sön. En RÖD stuga. nossnoJ, Lindbloom, OzO, Koffe = fullt.
5. Bokad fre-sön. BLÅ Stuga (Nils) – Laila + Jon. Vi bokade innan detta kom upp, så uppgav inga kod. Vet ej om den räknas som en av dom du har förhandsbokad. Hälst vill vi bo ensamma( vadå, vill ni kramas? ), men är det typ 1 pers som inte får plats i någons stuga är vi inte omöjliga.
6. Bokat fre-sön. En RÖD stuga. Lotta, Ubbe, Litet monster = fullt.
7. Bokat fre-sön, en röd stuga. Calle, min far och ev. en kompis. Fullt
8. Bokat fre-sön, röd stuga. Nisse och Catrine, lör-sön – Zlasher
9. Bokat fre-sön röd stuga. Johan och Karolina.
10.Bokat fre-Sön Stor stuga Antjärn. Kvarnis,Björn,Raul ev Christian och… Subaru Micke , vet i f-n omdfet finns mer plats men de är inga blyga killar i från IOGT-NTO
11. Bokat fre-lör, en gul stuga. Vince och Karlzzon. Stugan var dock bokad lör-sön så vi måste lösa ett annat boende lör-sön :confused:….är det nån här som bokade en gul stuga lör-sön?SÄLSTENS CAMPING (Inne i Härnösand vid kusten)
1. Bokat fre-sön, motsvarande röd stuga. Markus, Lars, Micke, eventuellt en plats över, inte klart än.23 juni, 2012 kl. 11:06 #242687bobban
DeltagareHmm ser ut som om jag får ta med mig mitt hus tält heheh till Oslo
såå hehe kan jag ju ta med mig hunden utan bekymmer hihiVincent du får plats hos mig om det är kris 😛
I added cool smileys to this message… if you don’t see them go to: http://s.exps.me24 juni, 2012 kl. 21:41 #242693Legally_Insane
DeltagareTycker de verkar vara fullt i de flesta stugor å verkar inte få något rakt svar på om de finns någon ströplats över… :/
får försöka kika på nån alternativ lösning…//Sara
24 juni, 2012 kl. 22:06 #242735Zlasher
DeltagareTycker de verkar vara fullt i de flesta stugor å verkar inte få något rakt svar på om de finns någon ströplats över… :/
får försöka kika på nån alternativ lösning…//Sara
Är du själv?
Jag tror det finns 1 plats över i stugan jag tänkte sova i? eller har jag fel?
Bokat fre-sön, röd stuga. Nisse och Catrine, lör-sön – Zlasher -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.