› SSC › Allmänt snack › Träffar › Boende Storträff 29-30/6
- Detta ämne har 103 svar, 9,020 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 10 månader sedan av
Just try.
-
FörfattareInlägg
-
24 juni, 2012 kl. 22:53 #242703
Markus
DeltagareVi har också en plats över i stugan på den andra campingen som ligger 15min bort med bil, enligt uppgift. Det är helt ok för en till att bo med oss om det är fler som inte har fixat boendet. Det blir förmodligen stugan med lägst promille-halt…
25 juni, 2012 kl. 09:55 #242688bobban
DeltagareTältplats med el bokad Fred-söndag 😛
I added cool smileys to this message… if you don’t see them go to: http://s.exps.me25 juni, 2012 kl. 10:14 #242662Kvarnis
DeltagareTältplats med el bokad Fred-söndag 😛
25 juni, 2012 kl. 11:05 #242710Vince
KeymasterAnnars finns nog plats i vår stuga med som jag sa 🙂
Vi är dock flera stycken som behöver ha sovplats 😉 (men klart vi kan ligga sked 3 st /säng i eran stuga :D)
Tältplats med el bokad Fred-söndag 😛
Jag föreslår att att du, Karlzzon (+ev fru Karlzzon) och jag delar på den gula stugan som jag bokat (finns 4 platser total i en sån stuga) fre-lör och att vi monterar tältet på lördag morgon för att sedan sova samma gäng ?? i tältet lör-sön. Hur är det med ditt tält (har du typ uppblåsbara madrasser eller nåt sånt underlag???)
Vad tycker du/ni (Karlzzon) om uppläget?Kommer inte fru-Karlzzon så kan nån annan (Legally_Insane??) få plats i gula stugan fre-lör och kan t.o.m. i tältet lör-sön?
26 juni, 2012 kl. 19:05 #242689bobban
DeltagareVi är dock flera stycken som behöver ha sovplats 😉 (men klart vi kan ligga sked 3 st /säng i eran stuga :D)
Kommer du på fredag kväll (typ 20-21 eller nåt sånt) är nog inte många som är fräscha nog att montera tält ;).
Jag föreslår att att du, Karlzzon (+ev fru Karlzzon) och jag delar på den gula stugan som jag bokat (finns 4 platser total i en sån stuga) fre-lör och att vi monterar tältet på lördag morgon för att sedan sova samma gäng ?? i tältet lör-sön. Hur är det med ditt tält (har du typ uppblåsbara madrasser eller nåt sånt underlag???)
Vad tycker du/ni (Karlzzon) om uppläget?Kommer inte fru-Karlzzon så kan nån annan (Legally_Insane??) få plats i gula stugan fre-lör och kan t.o.m. i tältet lör-sön?
Det låter bra det hmm madrasser får ni ta med själva jag har en st madrass 115 bred det får plats en till lika bred bredvid sedan är ju stora rummet ledigt som man kan blåsa upp säkert två st till typ lika stora 😛
I added cool smileys to this message… if you don’t see them go to: http://s.exps.me26 juni, 2012 kl. 19:38 #242663Kvarnis
DeltagareDet låter bra det hmm madrasser får ni ta med själva jag har en st madrass 115 bred det får plats en till lika bred bredvid sedan är ju stora rummet ledigt som man kan blåsa upp säkert två st till typ lika stora 😛
I added cool smileys to this message… if you don’t see them go to: http://s.exps.meRäknar med att hr/mrs Karlzzon kan bo med Johan Du å Vince kan hänga i sdtor stugan merd de mindre nog räknande grapparna en natt om det behövs alt 2 nätter me om ni törs 😉
Saknnar ju både schims å el härva +ecu..tyvärr 🙁
26 juni, 2012 kl. 20:15 #242711Vince
KeymasterKanon Kvarnis….gött o veta att det löser sig på nåt sätt :). Vi får väl se vart vi hamnar nånstans 😉
26 juni, 2012 kl. 20:32 #242641OzO
DeltagareJag har till skillnad från alla andra inte semester och kan inte gå tidigt från jobbet så jag & Legally_Insane/Sara dyker upp sent på fredag natt. (Synd att man missar karavanen…)
Då är fråga nr1: ni som bor i min stuga, somnar ni tidigt eller? 😉 annars knackar jag på och väcker er! Och förresten, vilken stuga är det? Skicka SMS eller ring mig på 076-8003218 under fre kväll tack om ni lägger er tidigt! 😉
Tar med tält om allt sk!ter sig… 😎
26 juni, 2012 kl. 20:55 #242664Kvarnis
DeltagareHar jag sommnat tidigt …;) 😀
26 juni, 2012 kl. 21:54 #242642OzO
DeltagareHar jag sommnat tidigt …;) 😀
Visste jag kunde lita på nån! :))
26 juni, 2012 kl. 22:06 #242723nossnoJ
DeltagareJag har till skillnad från alla andra inte semester och kan inte gå tidigt från jobbet så jag & Legally_Insane/Sara dyker upp sent på fredag natt. (Synd att man missar karavanen…)
Då är fråga nr1: ni som bor i min stuga, somnar ni tidigt eller? 😉 annars knackar jag på och väcker er! Och förresten, vilken stuga är det? Skicka SMS eller ring mig på 076-8003218 under fre kväll tack om ni lägger er tidigt! 😉
Tar med tält om allt sk!ter sig… 😎
Så fort jag kommer upp och vet vilken stuga vi skall bo i så hör jag av mig till dig! d—0.o—b
27 juni, 2012 kl. 08:33 #242683Koffe
KeymasterDu har väl mitt nummer Göran? Bara slå en signal när du kommer upp om du inte hittar oss 🙂
27 juni, 2012 kl. 19:41 #242673Surbarbro
DeltagareTycker de verkar vara fullt i de flesta stugor å verkar inte få något rakt svar på om de finns någon ströplats över… :/
får försöka kika på nån alternativ lösning…//Sara
Hej Gumman!
Vad jag kan se så finns det plats hos oss och om jag känner Nisse rätt så använder vi bara en binge iallafall.
Så det är klart!
Välkommen!
// Catrine29 juni, 2012 kl. 17:10 #242695Just try
DeltagareHej Sara. Vi har en plats över om du kan dela en dubbel säng.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.