SSC Allmänt snack Träffar Boende Storträff 29-30/6

Visar 14 inlägg - 91 till 104 (av 104 totalt)
  • Författare
    Markus
    Deltagare

Vi har också en plats över i stugan på den andra campingen som ligger 15min bort med bil, enligt uppgift. Det är helt ok för en till att bo med oss om det är fler som inte har fixat boendet. Det blir förmodligen stugan med lägst promille-halt…

bobban
      Deltagare

Tältplats med el bokad Fred-söndag 😛

Kvarnis
        Deltagare

Annars finns nog plats i vår stuga med som jag sa 🙂

Vince
          Keymaster

Annars finns nog plats i vår stuga med som jag sa 🙂

Vi är dock flera stycken som behöver ha sovplats 😉 (men klart vi kan ligga sked 3 st /säng i eran stuga :D)

Kommer du på fredag kväll (typ 20-21 eller nåt sånt) är nog inte många som är fräscha nog att montera tält ;).

Jag föreslår att att du, Karlzzon (+ev fru Karlzzon) och jag delar på den gula stugan som jag bokat (finns 4 platser total i en sån stuga) fre-lör och att vi monterar tältet på lördag morgon för att sedan sova samma gäng ?? i tältet lör-sön. Hur är det med ditt tält (har du typ uppblåsbara madrasser eller nåt sånt underlag???)
            Vad tycker du/ni (Karlzzon) om uppläget?

Kommer inte fru-Karlzzon så kan nån annan (Legally_Insane??) få plats i gula stugan fre-lör och kan t.o.m. i tältet lör-sön?

bobban
            Deltagare

Vi är dock flera stycken som behöver ha sovplats 😉 (men klart vi kan ligga sked 3 st /säng i eran stuga :D)

Kommer du på fredag kväll (typ 20-21 eller nåt sånt) är nog inte många som är fräscha nog att montera tält ;).

Jag föreslår att att du, Karlzzon (+ev fru Karlzzon) och jag delar på den gula stugan som jag bokat (finns 4 platser total i en sån stuga) fre-lör och att vi monterar tältet på lördag morgon för att sedan sova samma gäng ?? i tältet lör-sön. Hur är det med ditt tält (har du typ uppblåsbara madrasser eller nåt sånt underlag???)
              Vad tycker du/ni (Karlzzon) om uppläget?

Kommer inte fru-Karlzzon så kan nån annan (Legally_Insane??) få plats i gula stugan fre-lör och kan t.o.m. i tältet lör-sön?

Det låter bra det hmm madrasser får ni ta med själva jag har en st madrass 115 bred det får plats en till lika bred bredvid sedan är ju stora rummet ledigt som man kan blåsa upp säkert två st till typ lika stora 😛

Kvarnis
              Deltagare

Det låter bra det hmm madrasser får ni ta med själva jag har en st madrass 115 bred det får plats en till lika bred bredvid sedan är ju stora rummet ledigt som man kan blåsa upp säkert två st till typ lika stora 😛

Räknar med att hr/mrs Karlzzon kan bo med Johan Du å Vince kan hänga i sdtor stugan merd de mindre nog räknande grapparna en natt om det behövs alt 2 nätter me om ni törs 😉

Saknnar ju både schims å el härva +ecu..tyvärr 🙁

Vince
                Keymaster

Kanon Kvarnis….gött o veta att det löser sig på nåt sätt :). Vi får väl se vart vi hamnar nånstans 😉

OzO
                  Deltagare

Jag har till skillnad från alla andra inte semester och kan inte gå tidigt från jobbet så jag & Legally_Insane/Sara dyker upp sent på fredag natt. (Synd att man missar karavanen…)

Då är fråga nr1: ni som bor i min stuga, somnar ni tidigt eller? 😉 annars knackar jag på och väcker er! Och förresten, vilken stuga är det? Skicka SMS eller ring mig på 076-8003218 under fre kväll tack om ni lägger er tidigt! 😉

Tar med tält om allt sk!ter sig… 😎

Kvarnis
                    Deltagare

Har jag sommnat tidigt …;) 😀

OzO
                      Deltagare

Har jag sommnat tidigt …;) 😀

Visste jag kunde lita på nån! :))

nossnoJ
                        Deltagare

Jag har till skillnad från alla andra inte semester och kan inte gå tidigt från jobbet så jag & Legally_Insane/Sara dyker upp sent på fredag natt. (Synd att man missar karavanen…)

Då är fråga nr1: ni som bor i min stuga, somnar ni tidigt eller? 😉 annars knackar jag på och väcker er! Och förresten, vilken stuga är det? Skicka SMS eller ring mig på 076-8003218 under fre kväll tack om ni lägger er tidigt! 😉

Tar med tält om allt sk!ter sig… 😎

Så fort jag kommer upp och vet vilken stuga vi skall bo i så hör jag av mig till dig! d—0.o—b

Koffe
                          Keymaster

Du har väl mitt nummer Göran? Bara slå en signal när du kommer upp om du inte hittar oss 🙂

Surbarbro
                            Deltagare

Tycker de verkar vara fullt i de flesta stugor å verkar inte få något rakt svar på om de finns någon ströplats över… :/
                              får försöka kika på nån alternativ lösning…

//Sara

Hej Gumman!
                              Vad jag kan se så finns det plats hos oss och om jag känner Nisse rätt så använder vi bara en binge iallafall.
                              Så det är klart!
                              Välkommen!
                              // Catrine

Just try
                              Deltagare

Hej Sara. Vi har en plats över om du kan dela en dubbel säng.

Visar 14 inlägg - 91 till 104 (av 104 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.