SSC Allmänt snack Träffar BOENDE storträff Mittsverigebanan 4-5 juli

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 40 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Upplägg:

http://www.antjarnscamping.com/pic_cmp_hoofdgebouw_002.jpg

Fredag till lördag, lördag till söndag och söndag till måndag.

SSI har förhandsbokat 24 sovplatser fördelat på 6 stugor med 4 platser i varje Antjärns camping. Ni måste ringa och boka själva.

Vad kostar det? 325 (gul) el. 425 (röd) el. 525 (blå) kr/stuga/natt. Olika priser för olika stugor. Frukost (buffé) kostar 50kr, bokas när ni bokar stugorna och betalas av varje medlem på plats. Tacobuffén på lördag kl 19:00 bokas också av er själv i samband med att ni bokar boende. Kostar 130 per person + dricka. (Jag räknar med att precis som på Emmaboda kan man ha med sig själv ”starkare” grejor själv. Har dock ej frågat.)

Hur går bokningen till? Ring 0611-741 50 senast 15e juni (men boka gärna nu i maj). Uppge kod ”SSI: Imprezaklubben”.

Vill ni bo lite flottare och inte hänga på i gemenskapen så kan ni söka efter hotell i centrala Härnösand.

Utcheckning campingen senast 11:00
      Incheackning campingen efter 12:00

De har 6 st blå stugor. (2 st är förbokad).
      http://www.antjarnscamping.com/pic_cmp_huisblauw.jpg
      Lyxig 4-personsstuga med egen dusch, toalett och tv.Stuga Nils renoverades 2007/2008 totalt i typisk Skandinavisk stil.
      Stugan är utrustad med diskbänk, kokplattor och mikrovågsugn. Dessutom finns det kaffebryggare och vattenkokare.
      Stugan är inredd med matbord, bäddsoffa för 2 personer och våningssäng. Det finns porslin till 4 personer. Stugan värms med elvärme.

De har 6 st gula stugor. (3 st är förboakde).
      http://www.antjarnscamping.com/pic_cmp_huisgeel.jpg
      Enkel, liten stuga med sänger och elvärme. Den minsta stugan om vi hyr ut. I stugan finns 2 våningssängar och ett litet matbord med 2 stolar. De gula stugorna ligger i närheten av den gemensamma servicebyggnaden som totalrenoverades vintern 2008/2009 och som innehåller toaletter och duschar. I det gemensamma köket finns möjlighet att laga mat.

De har 6 st röda stugor. (1 st är förbokad).
      http://www.antjarnscamping.com/pic_cmp_huisrood.jpg
      Enkel 4-persons stuga med elvärme, vatten, kylskåp och kokplattor. Stugan är inredd med 2 våningssängar. I stugan finns ett matbord med 4 stolar. Dessutom finns det porslin för 4 personer.
      Dusch och toalett finner ni i den gemensamma servicebyggnaden som totalrenoverades vintern 2008/2009.

Ligger lite söder om banan.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album399/Antj_rn_och_midlandabanan.jpg
      Blå pluppen är campingen och Midlanda Motor Park ser ni uppe till höger.

Eftersom det är stugor om 4 bäddar är det bra om ni snackare ihop er med polare INNAN ni bokar så inte alla bokar en engen stuga för då räcker de inte långt!

BOKA PRONTO PRONTO!!

Frukost för er som bor kvar till måndagmorgon kan bestämmas med dem på campingen under lö-sö.

Snacka gärna på i tråden om vilka som bokar vad etc … kul att följa samt hålla dialog med campingen.

Janne248
      Deltagare

Delar av Styrelsen samt ”medicalcrew” har bokat in sig i denna:
        http://www.antjarnscamping.com/pic_cmp_huiswit.jpg
        Lyxig 6-persons stuga, utrustad med 2 sovrum, egen dusch, toalett och tv. Den här 6-personsstugan renoverades helt 2008.
        Stugan har ett vardagsrum och ett komplett inrett öppet kök, matbord, stolar och 2-persons bäddsoffa. I ett sovrum står en dubbelsäng, det andra inrymmer en våningssäng.Stugan värms med elvärme.

Samt att vi har bokat in frukost lö+sö och tacobuffé.

SPiKE
        Deltagare

Delar av Styrelsen samt ”medicalcrew” har bokat in sig i denna:http://www.antjarnscamping.com/pic_cmp_huiswit.jpg

Japp fre-mån för min del, nån mer?

.zip
          Deltagare

Jag behöver någonstans att sova en natt (lör-sön), tjöta till om det är någon som har plats. I värsta fall får det bli hotell 🙂

//.zip

Janne248
            Deltagare

Nej .zip du måste vara med på aktiviteter på campingen dricka lite starkt och ha kul med likasinnade.
              Se till att dela stuga med någon, det är ju fyrabäddars alla så…

challe
              Deltagare

Har bokat en blå stuga

Lotta
                Deltagare

Har bokat en blå stuga. Hoppas bara att isoleringen är tillräcklig för att stänga ute ljudet av 30 skrålande SSI-medlemmar. Kan ju hoppas på myggen annars så att alla skönsångare håller sig inomhus… 😉

alrik
                  Deltagare

Röd stuga bokad

/Mikael

griml0ck
                    Deltagare

Jag knep sista stugen igår. Det var iaf vad hon sa när jag ringde. Så ring o dubbel kolla först! 😉 Men annars får man väl kolla upp om det finns plats i nån stuga om fler vill boka in sig.

Surbarbro
                      Deltagare

Jag bokade stuga idag och det var inga problem.
                        Det finns ju fler stugor än de som är förbokade.
                        Bara längtar!

Ses där.
                        / Catrine :7

Andersson
                        Deltagare

Jag boka oxå, en röd.De blå va slut ;( Bor där fr-lö, lö-sö själv som det ser ut nu.

MVH C Andersson / Mr Konjak

”Daddy knows alot, but
                          Mommy knows everything!”
                          Impreza STi -08

griml0ck
                          Deltagare

Konstigt för till mig sa hon det bara fanns en kvar.. boka på då så de blir fullt! 😉

.zip
                            Deltagare

Har testat pm:a några utan att få svar. Det va samtidigt som servern strulade så det är möjligt att dom inte tog sig fram.
                              Någon som har en sovplats över natten mellan lör-sön?
                              Eller ska man ta och boka en hel stuga för sig själv 🙂

//.zip

klew
                              Deltagare

Har testat pm:a några utan att få svar. Det va samtidigt som servern strulade så det är möjligt att dom inte tog sig fram.Någon som har en sovplats över natten mellan lör-sön?Eller ska man ta och boka en hel stuga för sig själv 🙂 //.zip

jag har missat den här tråden helt, jag delar gärna om du bokar en stuga, jag tänkte dock bo fre-mån :S
                                —————————————–
                                Silverfärgad Impreza GT kombi -00.
                                http://www.garaget.org/?car=108359
                                —————————————–

Janne248
                                Deltagare

jag har missat den här tråden helt, jag delar gärna om du bokar en stuga, jag tänkte dock bo fre-mån

Så som jag skrev i första posten i tråden ”Eftersom det är stugor om 4 bäddar är det bra om ni snackare ihop er med polare INNAN ni bokar så inte alla bokar en engen stuga för då räcker de inte långt!

Ni som bokat dela med er vilka som bor i vilka stugor….

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 40 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.