Slangen i mitten går till tankventilationen vid torpedäggen den smala på vänstra sidan går till ventilen bakom insuget den pluggar du bara.
Den högra går till insugsslangen och vidare till ett t-kors från insuget till högra stötdämpartornet, där byter du ut t-korset mot en rak koppling.
Slangen i mitten går till tankventilationen vid torpedäggen den smala på vänstra sidan går till ventilen bakom insuget den pluggar du bara.
Den högra går till insugsslangen och vidare till ett t-kors från insuget till högra stötdämpartornet, där byter du ut t-korset mot en rak koppling.
Om du pluggar slangen nere vid kolkanistern behöver du inte plugga den vid insuget om du inte vill skruva bort ventilen då pluggar du nippeln på insuget.
Provade aldrig själv att ta bort ventilen helt då jag misstänker att den då ger en felkod.
Vid vaccum öppnar ventilen och bensinångorna i kanistern sugs ut i insuget.
Detta har bara att göra med miljötänk istället för att ångorna går ut i luften förs de istället tillbaka till insuget. Vet ej om det genererar någon felkod om du skruvar bort ventilen helt så låt den sitta kvar men koppla bort slangarna så kommer inget att påverkas utom ditt samvete som miljö vandal 😀