SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Bra pris på 3″ avgas….

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    pitedavid
    Deltagare

Har pillat dit mitt 3″ rostfria avgas nu, från turbon och bak. Notan slutade på 5800kr. Rätt bra va? Visserligen inget värstingsystem, men iallafall, en jäkla skillnad blev det iallafall… fast den överladdar ibland, (fuelcut) men det löser jag senare i veckan… =)

roadtip85
      Keymaster

Okej! Det lät dom ett jävligt bra pris! Vad är det för märke? var köpte du det? Är det bra passform?

Jag letar själv efter ett sjysst system, men allt verkar vara så dyrt!

//ADnets

pitedavid
        Deltagare

Jopp, det passade som handen i handsken.. Du går in på http://www.ray.se och kollar vem som är närmaste återförsäljare, sen säger du till dem att du vill ha ett 3″ från turbon och bak i rostfritt.. svaret lär bli att det inte finns, be dem kolla med ray.se så får du snart ditt system.. Jag köpte mitt på Laitis (finns bara i Norrland) En bekant köpte sitt på Mekonomen… Lycka till!

roadtip85
          Keymaster

Jopp, det passade som handen i handsken.. Du går in på http://www.ray.se och kollar vem som är närmaste återförsäljare, sen säger du till dem att du vill ha ett 3″ från turbon och bak i rostfritt.. svaret lär bli att det inte finns, be dem kolla med ray.se så får du snart ditt system.. Jag köpte mitt på Laitis (finns bara i Norrland) En bekant köpte sitt på Mekonomen… Lycka till!

Okej, tack!
            Det blir in på mekonomen i eftermiddag nu då!

//Anders

stockis
            Deltagare

är det samma pris hos alla återförsäljare? T.ex mekonomen.

pitedavid
              Deltagare

Då vet jag inte.. kollade på mekonomen, blev ca 5800kr. Handlade på Laitis, då vi är storkunder där, tror det blev samma pris där, kanske nån liten slant billigare, har inte fått fakturan ännu… det preliminära priset var 5800kr.

Manor
                Deltagare

Jag antar att det är utan katalysator…eller?

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

Jopp, det är utan katalysator.. med som ständig motståndare mot naturen, så förespråkar jag detta.. utan natur-nästan inga skatter!!! =)

…så sant som det var sagt :D.

mvh Mats N

pitedavid
                    Deltagare

Jopp, det är utan katalysator.. med som ständig motståndare mot naturen, så förespråkar jag detta.. utan natur-nästan inga skatter!!! =)

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.