Jag letar efter ett set bra vinterhjul till min forester turbo -00. Den är utrustad med fyrkolvsok från okänt år WRX så det behöver minst vara ett par rymliga 16 tummare. Många subaru org fälgar passar ej enligt källor på nätet då oken sticker ut för mycket i sidled. Om någon kan motbevisa det blir jag glad 🙂
Jag har inte varit i Sverige mer än ett par dagar sedan annonsen postades, den på blocket tog jag bort. Det är väääldigt mycket större respons på blocketannonser än här. 😉
Iaf, kommande helg och nästa vecka är jag hemma i Sverige. Nu bor jag i Stockholm men dessa är väldigt bra och jag tror att dina bromsar ryms utan problem då fälgarna passar på wrx.
Jag har en uppsättning 225/55 r17 hakka femmor, näst intill nya, utan fälg om du är intresserad… Säljaren ljög för mig om dimensionen så däcken funkar inte riktigt till min bil.
Dom finns i arboga men jag åker till göteborg ikväll och kan kanske få med dom ner om du kan ta emot dom ikväll.
Jag vill ha 3500 egentligen men du kan få dom lite billigare, subarubröder emellan.
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.