› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Motor › Bränsletrycks regulator
- Detta ämne har 7 svar, 734 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 5 månader sedan av
minid.
-
FörfattareInlägg
-
24 september, 2006 kl. 15:24 #3461
minid
DeltagareHej!
Är ute efter en Bräsnletrycks regulator till min GT -99
Vet att det finns många olika.. men vilka är bra och vilka använder ni här i klubben.
Var kan man köpa dessa regulatorer?
Har med hjälp av Wallinen här på forumet försökt att få tag i Jw racing i england men de svarar inte på mail.Skulle bli glad om ni kunde nämna nån bra regulator och var man skaffa sådana till min GT.
Ha det bra!
24 september, 2006 kl. 15:31 #58956SecretAgentMan
DeltagareSard, AEM eller SX Performance – den första är riktigt smuttig och hittas hos ravspeconline.com. 🙂
/J
24 september, 2006 kl. 16:49 #58960minid
DeltagareSard, AEM eller SX Performance – den första är riktigt smuttig och hittas hos ravspeconline.com. :)/J
Tackar för snabbt svar..
Är alla de ”bolt on” på impreza då?24 september, 2006 kl. 17:49 #58957SecretAgentMan
DeltagareIngen av dem är bolt-on…du åker på att byta standard tryckregg (eller lämna den kvar, det går det med) mot en adapter, byta lite slang och koppla in den nya regulatorn i serie på returen efter spridarna. 🙂
Du måste handla mätare med, utan den vet du inte vad du gör med justeringen.
/J
24 september, 2006 kl. 17:51 #58959Manor
DeltagareIngen av dem är bolt-on…du åker på att byta standard tryckregg (eller lämna den kvar, det går det med) mot en adapter, byta lite slang och koppla in den nya regulatorn i serie på returen efter spridarna. :)Du måste handla mätare med, utan den vet du inte vad du gör med justeringen./J
…är det något jag har så är det mätare ;). Bränsletrycket känns väldigt viktigt på min original Impreza :D.
24 september, 2006 kl. 18:28 #58961minid
DeltagareIngen av dem är bolt-on…du åker på att byta standard tryckregg (eller lämna den kvar, det går det med) mot en adapter, byta lite slang och koppla in den nya regulatorn i serie på returen efter spridarna. :)Du måste handla mätare med, utan den vet du inte vad du gör med justeringen./J
Finns det inte någon ”bolt on” regulator till GTn då? Eller något kit till en Universal Regulator?
25 september, 2006 kl. 08:23 #58958SecretAgentMan
DeltagarePlaceringen av standard tryckregg gör det lurigt… 😉
Du har facit i mitt förra inlägg, tuta å kör ba’!/J
25 september, 2006 kl. 17:10 #58962minid
DeltagareOk tack!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.