SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Bränsletrycks regulator

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    minid
    Deltagare

Hej!

Är ute efter en Bräsnletrycks regulator till min GT -99
      Vet att det finns många olika.. men vilka är bra och vilka använder ni här i klubben.
      Var kan man köpa dessa regulatorer?
      Har med hjälp av Wallinen här på forumet försökt att få tag i Jw racing i england men de svarar inte på mail.

Skulle bli glad om ni kunde nämna nån bra regulator och var man skaffa sådana till min GT.

Ha det bra!

SecretAgentMan
      Deltagare

Sard, AEM eller SX Performance – den första är riktigt smuttig och hittas hos ravspeconline.com. 🙂

/J

minid
        Deltagare

Sard, AEM eller SX Performance – den första är riktigt smuttig och hittas hos ravspeconline.com. :)/J

Tackar för snabbt svar..
          Är alla de ”bolt on” på impreza då?

SecretAgentMan
          Deltagare

Ingen av dem är bolt-on…du åker på att byta standard tryckregg (eller lämna den kvar, det går det med) mot en adapter, byta lite slang och koppla in den nya regulatorn i serie på returen efter spridarna. 🙂

Du måste handla mätare med, utan den vet du inte vad du gör med justeringen.

/J

Manor
            Deltagare

Ingen av dem är bolt-on…du åker på att byta standard tryckregg (eller lämna den kvar, det går det med) mot en adapter, byta lite slang och koppla in den nya regulatorn i serie på returen efter spridarna. :)Du måste handla mätare med, utan den vet du inte vad du gör med justeringen./J

…är det något jag har så är det mätare ;). Bränsletrycket känns väldigt viktigt på min original Impreza :D.

minid
              Deltagare

Ingen av dem är bolt-on…du åker på att byta standard tryckregg (eller lämna den kvar, det går det med) mot en adapter, byta lite slang och koppla in den nya regulatorn i serie på returen efter spridarna. :)Du måste handla mätare med, utan den vet du inte vad du gör med justeringen./J

Finns det inte någon ”bolt on” regulator till GTn då? Eller något kit till en Universal Regulator?

SecretAgentMan
                Deltagare

Placeringen av standard tryckregg gör det lurigt… 😉
                  Du har facit i mitt förra inlägg, tuta å kör ba’!

/J

minid
                  Deltagare

Ok tack!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.