SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Broms Skivor till bilen

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

De slår sig inte lika lätt…men tro inte att det är billigare än att köpa vanliga skivor.
      Stirra dig inte blind på att det är ett fint eloxerat nav – det grejar även Sellholm.

Minst lika bra, och billigare – är det något att fundera över?

/J

Xenomorph
      Deltagare

hm detta blir svårt hehe..

David
        Deltagare

Jag kör med carbotech belägg från peansweden och ebc skivor . jag tycker dom funkar kanon dammar endel men bromsar både bra på banan o gatan.

/D

jraberg
          Deltagare

bara en fundering från min sida. trots att du verkar sugen på nya. Hur gammal är bilen? kan gå att byta skiva på garantin..

-jr

Xenomorph
            Deltagare

hej det är en 99:a så det går nog inte då..

jraberg
              Deltagare

nä, men som alla redan har sagt, prata med Pean eller sellholms(är väl samma firma har jag för mig)
                så kommer du bli nöjd.

-JR

Xenomorph
                Deltagare

Det är beställt nu tog DBA-5000 skivorna från Pean, ringde till Sellholm men fick lite tråkigt bemötande och lång väntetid på att få hem skivor (på grund av att skivor inte är i en så kallad försäljnings period nu). Tycker jag var lite dåligt. Men blir nog nöjd med Dba-5000 skivorna måste ge ett + till Pean Sweden fick väldigt trevligt bemötande därifrån. Blev också en uppsättning stålomspunna slangar + lite finare broms olja (-:

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.