SSC Allmänt snack Allmänt småprat Bromsar någon?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    vibbe555
    Deltagare

Ingen som vet om det finns något företag som har grejor på hyllan ej standard prylar.
      /M

Niklas
      Deltagare

Jag har/hade en kontakt i England som kunde fixa Pagid skivor och belägg. Dock har han inte svarat på mina mail på ungefär en vecka. Vet inte vad som hänt. Vi har snackat en del innan, men nu när vi väl skulle göra en deal så slutar han svara. Vet inte riktigt vad som hänt…

Det skulle landa på ”£380.70 all in including vat and postage”.

Leverans så fort de fått pengarna.

Kvarnis
        Deltagare

Rs42-1 belägg och 8-groove skivor fram dvs 😀
          Alien de är bara å ringa kostar inte mycket om man säger så ~1/min

/Kvarnis

Niklas
          Deltagare

Kändes bara så konstigt, vi har haft mailkonversation i nån vecka, skickar jag något får jag svar samma eller nästa dag. Nu har han varit tyst i över en vecka. Nu när jag vill ha banknummer och sånt, känns lite skumt. Det är nu han kan tjäna pengar, då blir han tyst…men han har väl mycket att göra.

Kvarnis
            Deltagare

Med den erfarenhet jag har så kan detta tid i bland att få svar från en del firmer.

Dom säljer inte bara postorder typ..utan mekar åså oxå vet du 😀

/Kvarnis

ExOrdis
              Deltagare

>Kändes bara så konstigt, vi har haft mailkonversation i nån vecka,
                >skickar jag något får jag svar samma eller nästa dag. Nu har han varit
                >tyst i över en vecka. Nu när jag vill ha banknummer och sånt, känns
                >lite skumt. Det är nu han kan tjäna pengar, då blir han tyst…men han
                >har väl mycket att göra.

Missnöjd kund som ”tappat” skivorna på hans fingrar kanske. 😉

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.