SSC Annonser Köpes – Delar Bromsar till -00

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    JohanLofgren
    Deltagare

Tjenare! Mina damasker till frambromsarna hade gått slut och nu har kolvarna rostat fast så jag måste renovera oken. Har hört runt lite efter reparationssatser och kommit fram till att det blev nästan lika dyrt(nya belägg, kolvar, packningar, jag bor på åland) som ett par ”nya” ok.

Jag har också fått ett erbjudande på brembo bromsok med skivor för 7500kr, de var i princip nya. Undrar om någon har tips på reparationssaster, om det är värt att investera i brembo eller om någon säljer ok,kolvar, och belägg? 🙂

adam.b.w
      Deltagare

282 kr per sida kostar de med renoverings satts till oken. men jag kände samma sak att jag skiter fasen i det och köper nya ok.
        men jag känenr att jag lika gärna kan göra skiten själv så kan jag dricka jack och daniel i godanro på lördag 😉

fjar
        Deltagare

har 2 st framok i bra skick från en 00a gått ca 10000 du kan få båda för 2000 kr kan ev skicka dem om så önskas 😀 mvh FF

JohanLofgren
          Deltagare

Var kostar det 282kronor, och ingick kolvar då också? Här på åland snackar vi högre priser än så.

Fjar: Jag hör av mig, ska kika runt lite först, ingår det belägg eller bara kompletta ok?

Christian S
            Deltagare

Var kostar det 282kronor, och ingick kolvar då också? Här på åland snackar vi högre priser än så.

nej det ingår inga kolvar i renoveringssatserna, iallafall inte subaru orginal.

Du har inte svarat på mitt PM som jag skickad till dig igår kväll:rolleyes:;)

adam.b.w
              Deltagare

Fjar: Jag hör av mig, ska kika runt lite först, ingår det belägg eller bara kompletta ok?

högsbo i gbg 300 för båda sidorna då ingår damasker och fett 😉
                kolvar följer inte med som christian sejer

JohanLofgren
                Deltagare

Nu har jag fått tag på nya kolvar, packningssats samt blästrat mina ok, så jag behöver ej ha några nya ok längre, tack för visat intresse 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.