Hur gör man?
Nån som har en mer komplett GDS-instruktion? Gärna med bilder och pilar typ “skruva först av den här nippeln, se till att bilen står på plant underlag, etc etc och hur man vet att man fyllt på nytt lagom mycket, om det är farligt att fylla för mycket/lite etc”
Fan Toni snåla inte nu 😉 jag lovar det är värt de 3-400Kr som det kostar att få det fixat, istället för att köra med luft i systemet som jag fick göra.
Hur vet man att den gamla vätskan är helt ute ur systemet när man blandar ny vätska med gammal.
Kan man inte pumpa tills vätskan tar slut HELT i ALLA hjulen FÖRST? Sedan börjar man fylla på vätska ett hjul i taget? Jag vet att risken för luft i systemet blir större då. Men om man kopplar på en liten plastslang på hålet där vätskan rinner ut så kan man ju kontroller ev bubblor?
—
I’m a cop and you will respect my authoritah!
Författare
Inlägg
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.