Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Mange
    Deltagare

Ring till veteranmotor och köp Motul RBF600. Billig och bra vätska. Glöm inte rabatten

Janne248
      Deltagare

Försöker å ringa, har försökt i flerar timmar. Men dom vill nog inte sälja något?! Är det alltid så här?

/Janne

SSI Galleri

Mange
        Deltagare

Nej. Han brukar svara. Skicka iväg ett mail till honom ska du se

Janne248
          Deltagare

Nu har jag mailat och fax och ringt igen. Och äntligt fått beställa!
            Hoppas man nu bara lyckas få dit Goodrich slangarna och byta vätskan i påsk!

/Janne

SSI Galleri

Mange
            Deltagare

Ta det lugnt när du avmonterar dom gamla slangarna. Ett av mina bromsrörnipplar hade ärjat fast riktigt ordentligt vilket slutat med ett trasigt bromsrör. Men som tur var så hade min kompis grejer så vi kunde pressa ett nytt rör och montera.

/Mange

Subbarist
              Deltagare

>Försöker å ringa, har försökt i flerar timmar. Men dom vill nog inte
                >sälja något?! Är det alltid så här?

Han driver firman som ett stycke hobby, det är därför han erbjuder oss den rabatten som han gör. han gör det för att han tycker att det är kul och inte för att tjäna storkovan. Han jobbar som pilot egentligen det är därför han är lite svår att nå vissa perioder då han är ute och flyger, men som sagt om man mailar så, svarar han så fort han ser mailet.

Subbarist javisst!
                Rabattansvarig SSI
                Den GRÜNE FARAN

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.