Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Pussinen
    Deltagare

Håller på att klura lite på bultcirkeln på min bil, har läst till mig att Subaru bytte från 5/100 till 5/114,3 från -05 men är det bara sti’n som fick 114,3 och wrx’en fortsätter att ha 5/100? Jag har en wrx -05 och trodde jag hade 114,3 men blev väldigt förvirrad av en massa andra svar på andra sidor, skulle uppskatta om någon som är säker på vad det är gör det klart för mig vad som gäller då jag sitter här som ett frågetecken:)
      /Pussinen

Mumin
      Deltagare

Ska vara 5/100 som du säger fick Stin 5/114.3

PH_89
        Deltagare

Håller på att klura lite på bultcirkeln på min bil, har läst till mig att Subaru bytte från 5/100 till 5/114,3 från -05 men är det bara sti’n som fick 114,3 och wrx’en fortsätter att ha 5/100? Jag har en wrx -05 och trodde jag hade 114,3 men blev väldigt förvirrad av en massa andra svar på andra sidor, skulle uppskatta om någon som är säker på vad det är gör det klart för mig vad som gäller då jag sitter här som ett frågetecken:)
          /Pussinen

Jag har en sti -05 och jag har 5/114.3 så det kan jag styrka men vet tyvärr inge om wrx en:-P

Ruben77
          Deltagare

http://www.specialfalgar.se/f%C3%A4lgar/f%C3%A4lgguide.aspx

skriv in regnumret så får du upp allt du behöver veta om fälgar o däck till din bil

Grovsnus
            Deltagare

http://www.specialfalgar.se/f%C3%A4lgar/f%C3%A4lgguide.aspx

skriv in regnumret så får du upp allt du behöver veta om fälgar o däck till din bil

Jag gick efter den guiden när jag bytte in min forester för imprezan. Enligt den skulle mina vinterhjul passa, vilket de inte gjorde.
              Fel et, testade även med ett annat hjulpar som däckfirman hade inne med et 55 men de går inte på med mina standard wrx-ok…
              Bultcirkeln stämmer men et på min är inte 55 som specialfälgar skriver utan 48.

SSC #1596
              Oyp_Oyp

Ruben77
              Deltagare

Jag gick efter den guiden när jag bytte in min forester för imprezan. Enligt den skulle mina vinterhjul passa, vilket de inte gjorde.
                Fel et, testade även med ett annat hjulpar som däckfirman hade inne med et 55 men de går inte på med mina standard wrx-ok…
                Bultcirkeln stämmer men et på min är inte 55 som specialfälgar skriver utan 48.

Skumt blir fel et på min bil med men bultcirkeln stämmer
                Jag visste vad et skulle vara så jag kollade bara bultcirkeln o sedan köpte jag fälgar.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.