› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › Bur till Subaru impreza
- Detta ämne har 9 svar, 3,215 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 2 månader sedan av
roadtip85.
-
FörfattareInlägg
-
19 april, 2011 kl. 15:15 #25672
Tomtefamiljen
DeltagareVill ha en bur i min Subaru Impreza STI -02.
Ska va så man bultar ihop den och kan ha folk där bak.Finns de någon i Sverige som säljer såna???
19 april, 2011 kl. 15:48 #222767Gilarski
DeltagareKollat nåt på dessa ? http://www.finess.se/
19 april, 2011 kl. 18:55 #222768Daniel666
DeltagareKöpte min bur hos finess och den är inte svetsad i bilen, men där i mot så kan ingen sitta bak. Visserligen en Fiesta men ändå. Om man ska ha bur med kryss bak så är inte baksäte nåt vidare.
19 april, 2011 kl. 19:59 #222769Mäki
DeltagareSka du ha bur, satsa på riktig, då ryker baksätet.
Med en sån där låtsas-bur så gör du bara bilen och dig själv en otjänst om något händer.
19 april, 2011 kl. 21:38 #222766Christian S
Deltagaredu kan ju bygga en i pvc rör, hörde att en i klubben hade byggt en i det för nått år sen:D
20 april, 2011 kl. 16:33 #222771Garagekungen
DeltagareSka du ha bur, satsa på riktig, då ryker baksätet.
Med en sån där låtsas-bur så gör du bara bilen och dig själv en otjänst om något händer.
Knappast, gör buren i svart eller grå rör-isolering !!!
– Lätt att böja, till och med utan värmepistol.
– Låg vikt, inte alls lika tungt som chrome-moly eller Titan.
– Stötupptagande, kommer att hjälpa till att fylla ut de volymer av kupen som inte tas upp av krockkuddar, dynor och människor.
– Billigt, man spar och har alla slantarna kvar till reparation och rehabilitering…Helt enkelt en vinnare för alla som dessutom ser tufft ut !!!
😀20 april, 2011 kl. 18:46 #222770Mäki
DeltagareKnappast, gör buren i svart eller grå rör-isolering !!!
– Lätt att böja, till och med utan värmepistol.
– Låg vikt, inte alls lika tungt som chrome-moly eller Titan.
– Stötupptagande, kommer att hjälpa till att fylla ut de volymer av kupen som inte tas upp av krockkuddar, dynor och människor.
– Billigt, man spar och har alla slantarna kvar till reparation och rehabilitering…Helt enkelt en vinnare för alla som dessutom ser tufft ut !!!
😀Soft!..
(Fan vad du spårar ut jämt! 😀 )
21 april, 2011 kl. 15:36 #222772Garagekungen
DeltagareSoft!..
(Fan vad du spårar ut jämt! 😀 )
Det bara blev så, särskilt efter jag läste länken som Oskar hänvisade till…
…garava så man nästan fick korsnäbb !!!
😀 😀 😀21 april, 2011 kl. 19:30 #222765kamikaze
DeltagareVill ha en bur i min Subaru Impreza STI -02.
Ska va så man bultar ihop den och kan ha folk där bak.Finns de någon i Sverige som säljer såna???
Kan detta va något tro
http://www.e-racegear.se/index.php?page=shop.browse&category_id=82&option=com_virtuemart&Itemid=74&vmcchk=1&Itemid=74Att dömma av bilderna så går det att sitta där bak, men det är ju endast va jag tror så ta kontakt med företaget och hör dig för först
2 juni, 2011 kl. 16:52 #222764roadtip85
KeymasterKan detta va något tro
http://www.e-racegear.se/index.php?page=shop.browse&category_id=82&option=com_virtuemart&Itemid=74&vmcchk=1&Itemid=74Att dömma av bilderna så går det att sitta där bak, men det är ju endast va jag tror så ta kontakt med företaget och hör dig för först
Dom där såg ju intressanta ut!
Nån som ska styra upp gruppköp? 😀 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.