SSC Allmänt snack Allmänt småprat Bus i Tokholm …..

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    STI_Subba
    Deltagare

F*n va kul det var imorse med 6-7cm ny puder snö! :7 Var ute direkt och sladdat runt på oplogat och plogat parkeringar! 😛

Och nu är det lunch och känna till en öppet ställe som lär inte vara plogat, som har gott om plats för lite sladd bus. En bra lunch lär det vara idag! :9

/Kyle

griml0ck
      Deltagare

rätta takter kyle 😛

Subbarist
        Deltagare

>Edit: Såg en volvo 4wd ”country” på samma plats som jag. Han
          >skulle leka, men det blev inte mycket av lek. Han försökte men
          >det blev inte något riktigt snurr på det hela. Släppte lite
          >loss alla fyra någon sekund bara. Men när jag började snurra
          >och försvann i ett stort snö moln, försvann han. Undra varför
          >han försvann. Fick en lek kompis, men han vill inte leka …..
          > ;(

Jo man känner ju igen det där fenomenet…

Subbarist
          Deltagare

>Edit: Såg en volvo 4wd ”country” på samma plats som jag. Han
            >skulle leka, men det blev inte mycket av lek. Han försökte men
            >det blev inte något riktigt snurr på det hela. Släppte lite
            >loss alla fyra någon sekund bara. Men när jag började snurra
            >och försvann i ett stort snö moln, försvann han. Undra varför
            > ;(

Jo man känner ju igen det där fenomenet…

griml0ck
            Deltagare

Har provkört nya s60 awd. Den beter sig likadant. Så fort det släpper börjar anti-spinn, anti allt-möjligt sätta igång o bromsa hit o dit så man tappar stället rätt fort. R:en ska dock kunna koppla ur alla anti grejerna. Så den borde ju iaf va hyffsat kör duglig på isarna.

griml0ck
              Deltagare

Har provkört nya s60 awd. Den beter sig likadant. Så fort det släpper börjar anti-spinn, anti allt-möjligt sätta igång o bromsa hit o dit så man tappar stället rätt fort. R:en ska dock kunna koppla ur alla anti grejerna. Så den borde ju iaf va hyffsat kör duglig på isarna.

STI_Subba
                Deltagare

Mmmmmm …….. skönt att höra Mats! 🙂 Ser fram emot att träffa några av er som finns här på forumet. Det ska vara kul att komma ut på is för första gången. Vi få se om jag bli bambi på hal is. *asg* 😀

/Kyle

Turbonauten
                  Deltagare

Hmm, Snövit…
                    Det tvärsnöade lite här i går så jag tog med kameran och körde en sväng. Bilen är inte sänkt något men det plogade ganska bra ändå. Inte dumt med awd när man bor i norrland. Här finns lite bilder -> http://www.yxan.ac/lgh74/bilder/

MVH Emil
                    http://www.turbonaut.tk
                    http://www.raceinorr.com/

Manor
                    Deltagare

Undra varför
                      > ;(

*asgarv* 😀 😀 :D. Du får nya lekkompisar på söndag ;).

mvh Mats N

Manor
                      Deltagare

Undra varför
                        > ;(

*asgarv* 😀 😀 :D. Du får nya lekkompisar på söndag ;).

mvh Mats N

STI_Subba
                        Deltagare

Det blev så mycket snö, nu på lunch, att jag var tvungen att gå till GDS och spola bort allt! Tyckte att bilen förvandlats till ”Snövit”! Och så oskyldig är inte subban. 😉

Hur som helst ….. det ska vara kul att träffa några av er för första gången nu på söndag. Lite samling av subba galningar. }(

/Kyle

Edit: Såg en volvo 4wd ”country” på samma plats som jag. Han skulle leka, men det blev inte mycket av lek. Han försökte men det blev inte något riktigt snurr på det hela. Släppte lite loss alla fyra någon sekund bara. Men när jag började snurra och försvann i ett stort snö moln, försvann han. Undra varför han försvann. Fick en lek kompis, men han vill inte leka ….. ;(

STI_Subba
                          Deltagare

Det blev så mycket snö, nu på lunch, att jag var tvungen att gå till GDS och spola bort allt! Tyckte att bilen förvandlats till ”Snövit”! Och så oskyldig är inte subban. 😉

Hur som helst ….. det ska vara kul att träffa några av er för första gången nu på söndag. Lite samling av subba galningar. }(

/Kyle

Edit: Såg en volvo 4wd ”country” på samma plats som jag. Han skulle leka, men det blev inte mycket av lek. Han försökte men det blev inte något riktigt snurr på det hela. Släppte lite loss alla fyra någon sekund bara. Men när jag började snurra och försvann i ett stort snö moln, försvann han. Undra varför han försvann. Fick en lek kompis, men han vill inte leka ….. ;(

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.