› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Bus i Tokholm …..
- Detta ämne har 11 svar, 848 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
STI_Subba.
-
FörfattareInlägg
-
29 januari, 2004 kl. 10:08 #7487
STI_Subba
DeltagareF*n va kul det var imorse med 6-7cm ny puder snö! :7 Var ute direkt och sladdat runt på oplogat och plogat parkeringar! 😛
Och nu är det lunch och känna till en öppet ställe som lär inte vara plogat, som har gott om plats för lite sladd bus. En bra lunch lär det vara idag! :9
/Kyle
29 januari, 2004 kl. 11:03 #86987griml0ck
Deltagarerätta takter kyle 😛
29 januari, 2004 kl. 13:40 #86985Subbarist
Deltagare>Edit: Såg en volvo 4wd ”country” på samma plats som jag. Han
>skulle leka, men det blev inte mycket av lek. Han försökte men
>det blev inte något riktigt snurr på det hela. Släppte lite
>loss alla fyra någon sekund bara. Men när jag började snurra
>och försvann i ett stort snö moln, försvann han. Undra varför
>han försvann. Fick en lek kompis, men han vill inte leka …..
> ;(Jo man känner ju igen det där fenomenet…
29 januari, 2004 kl. 13:40 #86986Subbarist
Deltagare>Edit: Såg en volvo 4wd ”country” på samma plats som jag. Han
>skulle leka, men det blev inte mycket av lek. Han försökte men
>det blev inte något riktigt snurr på det hela. Släppte lite
>loss alla fyra någon sekund bara. Men när jag började snurra
>och försvann i ett stort snö moln, försvann han. Undra varför
> ;(Jo man känner ju igen det där fenomenet…
29 januari, 2004 kl. 15:58 #86988griml0ck
DeltagareHar provkört nya s60 awd. Den beter sig likadant. Så fort det släpper börjar anti-spinn, anti allt-möjligt sätta igång o bromsa hit o dit så man tappar stället rätt fort. R:en ska dock kunna koppla ur alla anti grejerna. Så den borde ju iaf va hyffsat kör duglig på isarna.
29 januari, 2004 kl. 15:58 #86989griml0ck
DeltagareHar provkört nya s60 awd. Den beter sig likadant. Så fort det släpper börjar anti-spinn, anti allt-möjligt sätta igång o bromsa hit o dit så man tappar stället rätt fort. R:en ska dock kunna koppla ur alla anti grejerna. Så den borde ju iaf va hyffsat kör duglig på isarna.
29 januari, 2004 kl. 20:36 #86993STI_Subba
DeltagareMmmmmm …….. skönt att höra Mats! 🙂 Ser fram emot att träffa några av er som finns här på forumet. Det ska vara kul att komma ut på is för första gången. Vi få se om jag bli bambi på hal is. *asg* 😀
/Kyle
1 februari, 2004 kl. 18:40 #86990Turbonauten
DeltagareHmm, Snövit…
Det tvärsnöade lite här i går så jag tog med kameran och körde en sväng. Bilen är inte sänkt något men det plogade ganska bra ändå. Inte dumt med awd när man bor i norrland. Här finns lite bilder -> http://www.yxan.ac/lgh74/bilder/19 december, 2005 kl. 06:19 #86983Manor
DeltagareUndra varför
> ;(*asgarv* 😀 😀 :D. Du får nya lekkompisar på söndag ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #86984Manor
DeltagareUndra varför
> ;(*asgarv* 😀 😀 :D. Du får nya lekkompisar på söndag ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #86991STI_Subba
DeltagareDet blev så mycket snö, nu på lunch, att jag var tvungen att gå till GDS och spola bort allt! Tyckte att bilen förvandlats till ”Snövit”! Och så oskyldig är inte subban. 😉
Hur som helst ….. det ska vara kul att träffa några av er för första gången nu på söndag. Lite samling av subba galningar. }(
/Kyle
Edit: Såg en volvo 4wd ”country” på samma plats som jag. Han skulle leka, men det blev inte mycket av lek. Han försökte men det blev inte något riktigt snurr på det hela. Släppte lite loss alla fyra någon sekund bara. Men när jag började snurra och försvann i ett stort snö moln, försvann han. Undra varför han försvann. Fick en lek kompis, men han vill inte leka ….. ;(
19 december, 2005 kl. 06:19 #86992STI_Subba
DeltagareDet blev så mycket snö, nu på lunch, att jag var tvungen att gå till GDS och spola bort allt! Tyckte att bilen förvandlats till ”Snövit”! Och så oskyldig är inte subban. 😉
Hur som helst ….. det ska vara kul att träffa några av er för första gången nu på söndag. Lite samling av subba galningar. }(
/Kyle
Edit: Såg en volvo 4wd ”country” på samma plats som jag. Han skulle leka, men det blev inte mycket av lek. Han försökte men det blev inte något riktigt snurr på det hela. Släppte lite loss alla fyra någon sekund bara. Men när jag började snurra och försvann i ett stort snö moln, försvann han. Undra varför han försvann. Fick en lek kompis, men han vill inte leka ….. ;(
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.