SSC Allmänt snack Var det du? Busfrisk vit GT Örbyleden tisdag kväll

• Detta ämne har 3 svar, 619 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Adam K.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    thorlake
    Deltagare

Jahaja,
      Där ligger man i sakta mak på huddingevägen…host (nåja) 😉 för tester av min nya GPS radarskåpsvarnargrunkemoj, när man får häng av en vit GT med bra peppar under huven.

Busar runt en stund. Du får ursäkta, det var lite mörkt så jag kände inte igen dig helt men du såg glad ut iaf när jag gled upp bredvid på örbyleden. 😉

Någon jag borde kännt igen? 🙂 *skäms*

Fin bil var det iaf.

Subarumicke
      Deltagare

😀 hehe det var jag,kul när det blir lite gasa av,bilen är dock org motor i,ska byta maskin i vinter

thorlake
        Deltagare

Hoho, jo jag trodde nog att det var du din spjuver. 😉

Den gick ju fint för å vara helt orginal iaf. man blev ju nästan lite svettig i pannan av å hänga på. 😉

Får skylla på att jag hade AC:n på fullt å missade en växel, å var tvungen å hålla upp gasen för att inte ränna in i din trötta GT å vinden låg på ifrån höger å månen reflekterades i backspegeln så att jag såg dåligt mm osv etc. 😉

Adam K
          Deltagare

Hah, var det ni.
            Jag låg på huddingevägen och såg en snygg vit GT, uppenbarligen Micke, komma in från vänster.
            Jag var på väg upp lite ’försiktigt’ (hade 2 pass.) när en svart WRX kom in från höger, och då hände det grejer, synd jag inte var ensam i kärran 😛

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.