Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #29574
    nahoj
    Deltagare

      Dags att byta bränslepump på min legacy turbo, och nu undrar jag om det är värt att byta till en walbro eller om en ny standard räcker till? Ska tillägga att ett vos-chip ligger på hyllan och väntar på att monteras.

      Tack!

      #251008
      .zip
      Deltagare

        Byt till en Walbro när du ändå är i farten. Lika bra att säkra upp för framtida planer, och priset är säkert den samma.

        Tapatalk @ GT-I9100

        #251011
        Timzzon
        Deltagare

          Originalpumpen är skräp! Walbron kostar säker mindre än origanlpumpen ändå 🙂

          #251013
          kullman
          Deltagare

            Kapar tråden lite.
            Jag behöver också uppgradera när jag får igång bilen. Är det någon som vet skillnaden på walbro pumparna och vilken som passar bäst i legacyn? Det finns ju både 340 341 och 342.

            #251009
            .zip
            Deltagare

              Det finns ju både 340 341 och 342.

              Sök på forumet. Vet att det har tagits upp tidigare.

              Tapatalk @ GT-I9100

              #251010
              Mumin
              Deltagare

                342 har jag för mig att det ska vara isf till gt

                #251012
                Fladric
                Deltagare

                  Och passar det i GT:n passar det i Legacyn! 🙂
                  Är ganska säker att min pump är en 342 🙂

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.