› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Allmänt › Byta mapp i GEMS?
- Detta ämne har 7 svar, 1,013 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 10 månader sedan av
lunkan.
-
FörfattareInlägg
-
7 april, 2011 kl. 12:50 #25593
lunkan
DeltagareÄr det nån vänlig själ här som skulle kunna hjälpa mig att byta mapp i min Impreza? Kör GEMS PnP och har allt nödvändigt för att byta men vet bara inte hur man gör… Var tänkt att Per i Trollhettan skulle hjälpa mig då det är han som mappat och sålt sprutet till mig men honom får jag inte tag på varken via telefon, mess och mail…
Vore ju bra om man inte behövde åka allt för långt för att få det fixat för då blir det nog smidigare med JRM men dom ahr säkert inte tid när imprezan ska ut för säsongen.
Självklart så kan nån form av kompesation erhållas;)
7 april, 2011 kl. 13:34 #222284andreaswrx
Deltagarecustomracing i örebro fråga efter jönsson.
troligen har ju pär låst boxen med lösenord
7 april, 2011 kl. 13:36 #222285andreaswrx
Deltagaretrollspeed och turbocenter är med gems återförsäljare.
JRM var det innan men är att inte längre av någon anledning:) för ett år sen pratade han bra om gems på evo forumet nu gör han inte det längre utan nu ska det bara var link
7 april, 2011 kl. 13:46 #222288Gystompa
DeltagareJag har nr till Per om du inte har det redan 🙂
Jrm är väl inte aukteriserad återförsäljare till Link heller. Det är Motornord som är det 🙂
7 april, 2011 kl. 13:50 #222286andreaswrx
DeltagareJrm är väl inte aukteriserad återförsäljare till Link heller. Det är Motornord som är det 🙂
han säljer vad han tjänar bäst med pengar för stunden…
7 april, 2011 kl. 13:54 #222289Gystompa
DeltagareGör dom säkert 🙂 Men som sagt.. Pers mobnr kan fås via PM om du vill ha det. Sen om han svarar kan jag inte lova dig 🙂
Sen vet jag inte heller om han har kvar någon form av utrustning heller..
7 april, 2011 kl. 20:58 #222287Christian S
DeltagareGör dom säkert 🙂 Men som sagt.. Pers mobnr kan fås via PM om du vill ha det. Sen om han svarar kan jag inte lova dig 🙂
Sen vet jag inte heller om han har kvar någon form av utrustning heller..
jo det har han, har även rotortest (bromsbänk).
han har bytt lokal så han ligger inte i samma som autotech längre utan ligger en lite bit ifrån.8 april, 2011 kl. 05:22 #222283lunkan
Deltagarecustomracing i örebro fråga efter jönsson.
troligen har ju pär låst boxen med lösenord
Jag har det som behövs för att byta, jag vet bara inte hur och jag vill inte hålla på o pilla när jag inte vet vad jag gör:) Örebro säger du, hmm.. det är ju inte så långt att åka:)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.