- Detta ämne har 30 svar, 2,197 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 5 månader sedan av Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
2 juli, 2002 kl. 17:13 #47524PhoenixDeltagare
ja det är den som sitter orginal, ligger en STi dämpare brevid
2 juli, 2002 kl. 19:04 #47517GT_PGDeltagare>Jösses pojkar… 😮
>Att ni bara orkar… :p
>
>Äljen är numera officiellt portad i Silverpilen.
>
>Philip – har ni INGEN ordning där nere?
>
>/J
>
>Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
>
>Banträffsansvarig SSINja… det verkar som råttorna kom upp på
bordet när jag var i Malmö och jobbade de senaste veckorna…
Men jag får väl styra upp det nu.. 😀 😀SAM (the man): Hur skall jag locka med dem till Gälleråsen?
….med ost eller?? 😉 😀 :pÄljen: Ta och tona nu … 1500:- e billigt mannen med tanke på
att det e sommar och ingen väntetid…Back on track -> jag tror att det var skruvar
under de pormask-förängar-rören som fanns på Biltema … for your info Äljen../GT_PG
2 juli, 2002 kl. 20:10 #47525KvarnisDeltagareGör det riktigt på en gång…;)
ska det hängas dit nått så ska det vara nått som ger lite power }> 😀Nä ta och köp ett system med DP å allt, ser trevligt ut, låter trevligt ..är trevligt..du vet att du vill…. ;):D
/Kvarnis
3 juli, 2002 kl. 06:31 #47537NiklasDeltagareJag vet vad jag vill, dvs inte leva på vatten och bröd… Det kommer när det kommer…
GT_PG: Jag är troligen med till Gelleråsen, en på jobbet hänger på. Nu är frågan bara “när” och “var” vi träffas för att karavana…
Subaru – All we’ll drive!
3 juli, 2002 kl. 06:40 #47538NiklasDeltagare>Hade det inte varit enklare att slå till på Magnexburken som såldes
>nyss?
>
Hade den passat på ett orginal system då? Eller måste man ha 3″ hela vägen. Kollade faktiskt på den men blev lite osäker då det stod: 3″ med 3.5″ slutrör.Subaru – All we’ll drive!
3 juli, 2002 kl. 06:48 #47518PractosDeltagaresålde mitt magnex slutburk och slängde på orginal tillfälligt…örk vad den låter som en symaskin 🙁
Mao äljen, köp en riktig slutburk iaf 😉 U be sooo happy 😀
3 juli, 2002 kl. 06:49 #47514SecretAgentManDeltagareDet hade passat alldeles utmärkt….så Dice skall ut och spionera lite? Kan behövas….det märks tydligt efter 5 minuter med RSC. ;9 :p 😀
/J
Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
Banträffsansvarig SSI
3 juli, 2002 kl. 06:54 #47522PractosDeltagare>Hade det inte varit enklare att slå till på Magnexburken som såldes
>nyss?
>Då hade du fått elakare look OCH ljud…
>
>;)
>
>/J
>
>Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
>
>Banträffsansvarig SSIMåste ha varit forumets snabbasta försäljning, typ 30 sek på första budet 😮
Det tråkiga är att jag som tänkte köpa mig nya Firestorm från TSL måste vänta minst 3 veckor innan de finns i produktion…
Gruppköp någon ? http://tsl-motorsport.co.uk/exhaust.html
/Henrik3 juli, 2002 kl. 06:59 #47519PractosDeltagare>>Hade det inte varit enklare att slå till på Magnexburken som såldes
>>nyss?
>>
>Hade den passat på ett orginal system då? Eller måste man ha 3″ hela
>vägen. Kollade faktiskt på den men blev lite osäker då det stod: 3″
>med 3.5″ slutrör.
>
>Subaru – All we’ll drive!en miss av mig, jag kör ju själv med org mittendel. Att köpa nytt är ju inte så dyrt nu med tanke på £££ kursen 🙂
3 juli, 2002 kl. 07:18 #47540NiklasDeltagarePractos: Mjo, köpa det och köpa det, det är 1000 grejor jag skulle behöva köpa men pengarna räcker bara till en bråkdel… 🙁
Får väl hålla ögonen öppna efter en ny slutburk då…du ville ju inte sälja din till mig för 2005:- 😉Subaru – All we’ll drive!
3 juli, 2002 kl. 07:19 #47539NiklasDeltagare>Det hade passat alldeles utmärkt….så Dice skall ut och spionera
>lite? Kan behövas….det märks tydligt efter 5 minuter med RSC. ;9 :p
>
Jo, Dice skall ut och ta refmaterial…skall ta kort på snygga blå bilar…Subaru – All we’ll drive!
3 juli, 2002 kl. 07:28 #47520PractosDeltagare>Practos: Mjo, köpa det och köpa det, det är 1000 grejor jag skulle
>behöva köpa men pengarna räcker bara till en bråkdel… 🙁
>Får väl hålla ögonen öppna efter en ny slutburk då…du ville ju inte
>sälja din till mig för 2005:- 😉
>
>Subaru – All we’ll drive!välkommen till de fattigas värld, min enda räddning är att flickvännen betalar hyran (törs inte säga vad jag måste göra för det }> ) Och vem har sagt att man måste ha rena och hela kläder, tv, dvd, dator, mat, semesterresor..jaa inte blir det semester i år iaf med dessa investeringar…
/Burken är på bussen till Speedy
3 juli, 2002 kl. 08:33 #47531SpeedyGTDeltagareHehehe, kan inte vänta mycket längre……
Ingen semester i år?????? Du har ju 2 loppor att rumla runt med 🙂3 juli, 2002 kl. 08:38 #47521PractosDeltagare>Hehehe, kan inte vänta mycket längre……
>Ingen semester i år?????? Du har ju 2 loppor att rumla runt med 🙂Tek2 kommer nog idag med posten :p och det nya röret lär ju kosta minst det dubbla…
4 juli, 2002 kl. 09:22 #47516GT_PGDeltagare.
detta rör e det nog med 99,1% risk för rätt
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=479&iItemId=24058
finns på sid. 103 nummer 7 i biltema-katalogen
nu orkar jag inte bry mig längre om rören 😉/GT_PG
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.