SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Byte av el fläktar Impreza Wrx.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    svant
    Deltagare

Som rubriken lyder, mitt kyl & fläktar blev stulet ur min bil. Har nu monterat dit ett alukyl och två racingfläktar. Det är så att det är fyra kablar x2 på bilens kontaktstycken. och jag har bara två på mina nya fläktar. Tänkte om någon har någon bra lösning på detta?

Tack på förhand gubbar =)

svant
      Deltagare

Som rubriken lyder, mitt kyl & fläktar blev stulet ur min bil. Har nu monterat dit ett alukyl och två racingfläktar. Det är så att det är fyra kablar x2 på bilens kontaktstycken. och jag har bara två på mina nya fläktar. Tänkte om någon har någon bra lösning på detta?

Tack på förhand gubbar =)

Efter lite testande så har jag lyckas lös detta med eftermarknads fläktar. hade 4x kablar ut på bilen. 2xkablar på fläkten. men efter lite testande så har jag fått detta att funka. skicka pm om nu har samma problem.

Mvh svante

Deleterious
        Deltagare

Varför inte skriva hur du gjort så slipper man PM om man stöter på samma problem?

svant
          Deltagare

Varför inte skriva hur du gjort så slipper man PM om man stöter på samma problem?

Helt enkelt så lät jag bilen gå upp i temp utan ac på, så mätte jag tills jag fick ström +/-. Sen när du slår på ac går båda mina fläktar stöt vis, vet inte om det är helt rätt heller. kommer inte ihåg färg kombinationen så vill inte skriva ut det tills jag är säker. Är på lite test än så länge. och så har det ju inte varit någon som verkat haft samma problem 😛

//svante

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.