tjenare. nån av er som monterat silikonslang från do88 på en wrx?
har 9 st å har lyckats klura ut placeringen av 4, 2 till kylarn och 2 från kärlet till kylarn. nån som har nå kort på de resterande?
tjenare. nån av er som monterat silikonslang från do88 på en wrx?
har 9 st å har lyckats klura ut placeringen av 4, 2 till kylarn och 2 från kärlet till kylarn. nån som har nå kort på de resterande?
försökte montera mitt kitt från do88 igår men lyckades också bara med 4:a.. hjälp här med.. Hur byter man enklast den stora kylar slangen längst ner vid kylarn och blocket ?
hade visst 11 slangar. har lyckats fått dit 6 st nu.dock inte den nedre på kylarn.
såhär fint blir det =)
Dessa två fick jag inte dit, har ingen aning vart den lilla ska sitta! tror jag vet vad den långa ska sitta men där är det rätt tajt..
men efter alla slang byten, vatten/vakum slang och en motortvätt så går bilen kasst .. Laddar bara ca 0.6bar, vad detta nu är.. någon som har lite tips ? MVH
Ja den lilla kan jag säga med 99% säkerhet att den ska sitta på oljevärmeväxlaren, alltså tittar du upp på dit olje filter så kommer du se vart den ska sitta 🙂 sen den andra längre skulle jag tro är den som löper bakom kam kåpan, längs med röret för oljestickan 😀