• Detta ämne har 5 svar, 1,071 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av griml0ck.
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

LAST EDITED ON Oct-17-02 AT 00:28AM (GMT)
      Hejsan

Undrar om det är någon som är intresserad av att byta sina 16″ original fälgar (guld) mot mina 16″ origial silver som är i perfekt skick (körda med i ca 1000 mil). Byte sker endast om dina fälgar är av samma skick så klart. Chansen är kanske liten att någon vill göra ett sånt här byte, men vad vet jag någon kanske är sugen på att byta. Maila eller PM:a mig i så fall.

Edit: Fälgarna jag har är alltså till en MY00

// mvh Johan

The red Shagaru Impreza of Gefle

Practos
      Deltagare

har du kollat vad det kostar att lacka om dem ?

griml0ck
        Deltagare

Har faktist inte funderat på det, kunde ju vara en grej.. ska ju ändå inte ha på dom under vintern. Typ nån riktigt skinande guld färg *dreglar*

Tengil
          Deltagare

Blir det bra om man gör det?
            Försvinner inte lacken efter lite användning, jag tänker på stenskott etc.

Phoenix
            Deltagare

det går inte bort så lätt om det är riktigt gjort, men då måste man få bort det gamla utskiktet så att den nya färgen fastnar, Intera m.f fixar sånt, kolla på deras hemsida http://www.intera-sverige.se för mer info

griml0ck
              Deltagare

Fet tack.. ska höra vad dom tror det skulle kosta.. lär ju lägga på en riktigt glänsig guld färg om man får välja 😀

http://fullspeed.to/shagaru

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.