SSC Annonser Säljes – Delar Bytes: OZ Prodrive P1 18" mot andra fälgar

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Patrick P931
    Deltagare

Hej!

Det är svårt att erkänna, men jag hinner inte hålla mina fälgar rena och fina som de förtjänar.

Letar därför efter någon som vill byta mot ett par fälgar som är enklare att hålla rena. 5 ekrat kanske? 😉

Detta är äkta Prodrive P1, 5*100, 7.5*18 och ET 46. Lätta och går fria från Brembo. Lättheten kanske jag får släppa på, men 18″ och fria från Brembo måste de vara.

Köpte de begagnade här på klubben (för inte så lite pengar då det blev budgivning), snyggade till de (vaxade de även i våras) och köpte nya orginal centrumkåpor (de saknades då jag köpte fälgarna). Värdet är antagligen hyfsat högt och därför är jag ute efter byte + att någon betalar av och på med mina däck på de nya fälgarna (om inte någon nu kommer med några andra superduperfälgar och vill byta).

Finns i Stockholm, skicka pm. 🙂

bezze
      Deltagare

har du kvar fälgarna?

Patrick P931
        Deltagare

De är kvar, vad har du för roligt att byta med? 🙂

bezze
          Deltagare

hade väl mer tänkt köpa dom isåfall

Patrick P931
            Deltagare

Ok, hade inte tänkt sälja (har inga i reserv) men det kan gå om budet känns rätt. Endast fälgarna antar jag?

ThomasG
              Deltagare

Jag har ett set 18″ 5×100 Ronal R7, samma som de här fast lackade i mörkgrå metallic som dock skulle behöva riktas/balanseras, vilket kostar typ 2000 kr. Därför skulle jag kunna släppa dem riktigt billigt, typ 2000 kr. Nu ville ju du byta, tänkte bara att det kanske skulle ge dig ett alternativ, de är ju faktiskt rätt snygga och riktigt enkla att hålla rena 🙂 Om du är intresserad kan jag maila bilder när de sitter på min Forester.
                Mvh Thomas

Patrick P931
                Deltagare

Thomas, maila gärna bild till smart44brabus @ gmail.com

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.