- Detta ämne har 7 svar, 1,411 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 6 månader sedan av tendency.
-
FörfattareInlägg
-
28 april, 2016 kl. 14:12 #34680tendencyDeltagare
JAG SÖKER framstolar + baksäte (ev även dörrsidor och matta) passande min Impreza WRX STi 2003, dvs säga säten från en Impreza 2001-2007. SPECIFIKT söker jag säten i svart skinn eller dom mörka STi-sätena som sitter i STi PSE och Spec C. Eller har du något annat (svart) som passar min bil??
BYTES MOT framstolar + baksäte (ev även dörrsidor och matta) från min STi 2003, dvs STi-inredningen med svart tyg och blå alcantara. Skicket är bra, lite slitage på sidostöd förarstol, fräscha stolsfästen. Se bilder nedan.
ALTERNATIVT kan jag tänka mig att köpa dina säten/inredning. Eller köpa enbart baksäte – svart skinn är då kravet!
SKICKET ska självklart vara bra. Litet slitage som går att återställa går bra – vi kommer överens om mellanskillnad/pris.
Jag söker framstolar + baksäte i svart skinn…
…eller dom mörka från STi Spec C.
28 april, 2016 kl. 14:44 #282212IggeDeltagareSpec C är samma säten som PSE har väl?
Inte sugen på att byta tyvärr, men tänker att du i så fall kan bredda din sökning lite 🙂28 april, 2016 kl. 15:01 #282208tendencyDeltagareSpec C är samma säten som PSE har väl?
Inte sugen på att byta tyvärr, men tänker att du i så fall kan bredda din sökning lite 🙂Ja, det kanske det är! Typ blågråsvart alcantara istället för blå?
Perfekt, det är precis sådana svar jag behöver för att bredda sökningen!Hör av dig om du ändrar dig ang byte. :p
28 april, 2016 kl. 15:52 #282214QiewinsDeltagareDu är inte intresserad av att sälja dina stolar eller? PMa isåfall! Intresserad!
28 april, 2016 kl. 16:05 #282213IggeDeltagareJa, det kanske det är! Typ blågråsvart alcantara istället för blå?
Perfekt, det är precis sådana svar jag behöver för att bredda sökningen!Hör av dig om du ändrar dig ang byte. :p
Inte så troligt att jag blir bytsugen, men absolut hör jag av mig i så fall.
Men så här ser iaf PSE-inredningen ut (exkl. 4p-bälten)
28 april, 2016 kl. 16:06 #282209tendencyDeltagareDu är inte intresserad av att sälja dina stolar eller? PMa isåfall! Intresserad!
Inte just nu. Men om jag hittar något annat att stoppa i bilen, så. 🙂
28 april, 2016 kl. 16:10 #282210tendencyDeltagareMen så här ser iaf PSE-inredningen ut (exkl. 4p-bälten)
Ser ut att vara exakt sammalika i PSE och Spec C. 🙂 Men jag har även sett dessa med en lätt blåaktig nyans i alcantaran, undrar vilka bilar dom sitter i? Jag vill dock ha dom du har, som ser gråsvarta ut.
9 maj, 2016 kl. 05:59 #282211tendencyDeltagareIngen som säljer sin svarta skinninredning? Eller svarta STi-sätena? Eller vill byta mot blåa STi-säten?
Vet du någon som har det jag söker – fråga om dom vill sälja eller byta! 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.