Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare

JAG SÖKER framstolar + baksäte (ev även dörrsidor och matta) passande min Impreza WRX STi 2003, dvs säga säten från en Impreza 2001-2007. SPECIFIKT söker jag säten i svart skinn eller dom mörka STi-sätena som sitter i STi PSE och Spec C. Eller har du något annat (svart) som passar min bil??

BYTES MOT framstolar + baksäte (ev även dörrsidor och matta) från min STi 2003, dvs STi-inredningen med svart tyg och blå alcantara. Skicket är bra, lite slitage på sidostöd förarstol, fräscha stolsfästen. Se bilder nedan.

ALTERNATIVT kan jag tänka mig att köpa dina säten/inredning. Eller köpa enbart baksäte – svart skinn är då kravet!

SKICKET ska självklart vara bra. Litet slitage som går att återställa går bra – vi kommer överens om mellanskillnad/pris.

Jag söker framstolar + baksäte i svart skinn…

…eller dom mörka från STi Spec C.

Alternativt söker jag enbart baksäte i svart skinn.

Bytes mot mina säten/inredning.

Igge
      Deltagare

Spec C är samma säten som PSE har väl?
        Inte sugen på att byta tyvärr, men tänker att du i så fall kan bredda din sökning lite 🙂

tendency
        Deltagare

Spec C är samma säten som PSE har väl?
          Inte sugen på att byta tyvärr, men tänker att du i så fall kan bredda din sökning lite 🙂

Ja, det kanske det är! Typ blågråsvart alcantara istället för blå?
          Perfekt, det är precis sådana svar jag behöver för att bredda sökningen!

Hör av dig om du ändrar dig ang byte. :p

Qiewins
          Deltagare

Du är inte intresserad av att sälja dina stolar eller? PMa isåfall! Intresserad!

Igge
            Deltagare

Ja, det kanske det är! Typ blågråsvart alcantara istället för blå?
              Perfekt, det är precis sådana svar jag behöver för att bredda sökningen!

Hör av dig om du ändrar dig ang byte. :p

Inte så troligt att jag blir bytsugen, men absolut hör jag av mig i så fall.
              Men så här ser iaf PSE-inredningen ut (exkl. 4p-bälten)

tendency
              Deltagare

Du är inte intresserad av att sälja dina stolar eller? PMa isåfall! Intresserad!

Inte just nu. Men om jag hittar något annat att stoppa i bilen, så. 🙂

tendency
                Deltagare

Men så här ser iaf PSE-inredningen ut (exkl. 4p-bälten)

Ser ut att vara exakt sammalika i PSE och Spec C. 🙂 Men jag har även sett dessa med en lätt blåaktig nyans i alcantaran, undrar vilka bilar dom sitter i? Jag vill dock ha dom du har, som ser gråsvarta ut.

tendency
                  Deltagare

Ingen som säljer sin svarta skinninredning? Eller svarta STi-sätena? Eller vill byta mot blåa STi-säten?

Vet du någon som har det jag söker – fråga om dom vill sälja eller byta! 😀

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.