Jättegrattis!:)
Min son skulle ha kommit samma datum, fast för 18 år sedan.
Hanhade lite bråttom så det blevden 21maj.( Dom kommer när de är klara)
Du har hört att prezan finns i ”kåmbi”?
Vi är några som har det. Går att kåmbinera med släp.
Lycka till!
Det är underbart med små barn.
/ Catrine