SSC Allmänt snack Allmänt småprat Call of Duty – KÖÖÖÖÖÖÖÖP

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Detta FPS-spelet äger allt vad MOHAA och BF1942 heter.

Körde en bit igår, och fick återuppleva slaget vid Stalingrad (ni som sett ”Enemy at the gates” förstår vad det handlar om – the one with the rifle shoots, etc…) – har fortfarande ståpäls. 😀

Köp köp köp köp.

/J

syke
      Blockerad

Har lirat det lite grann, och blev inte överdrivet imponerad. Känns som ett steg tillbaka från BF’s öppna vyer och många fordon. Sen tyckte jag att animationerna på gubbar etc. inte var så verkliga som i MOH eller BF.

Känns väldigt mycket som ”Been there, done that, NOT doing it again.”

Men smaken är som baken förstås. 😀

SecretAgentMan
        Deltagare

Jupp, i början är det lite så – men jag blev totalt omvänd efter just slaget i Stalingrad…

/J

syke
          Blockerad

Då ger jag det en chans till, men BARA för att du säger det! 😀

Niklas
            Deltagare

Själv spelar jag Max Payne 2 just nu. Riktigt bra…om man gillade ettan. En typisk uppföljare, samma spel fast bara mer.

syke
              Blockerad

Är det bara jag som börjar tröttna på alla traditionella FPS?

Motin
                Deltagare

Call of Duty e sköj o spela .. likaså Max Payne 2 (det sista e givet eftersom det är mina landsmän som gjort spelet) .

Lirar också Lord of the rings – Return of the king .. ballt.

E man gamer ut i fingerspetsarna så är man 🙂
                  Kul att höra att så många här i Imprezaklubben gamear !

FRBxxx
                  Deltagare

hmm…..hörde att Quake2 skulle komma ut snart……nån som vet när?…

Ps. Jätte ironi!;-)

syke
                    Blockerad

Mjo, gamer är man allt, men saker börjar ju kännas som om de bara är likadana. Tacka vet jag Sensi Soccer. 😀

thehook
                      Deltagare

Ja själv har jag för stunden snöat in på Freeciv, gha va arg man blir på sig själv när man sitter uppe till halv tre och spelar ett spel man redan vet man skall vinna… Men bafan, det är ju gratis, och gratis är gott :D.

Mvh / Krooken

Wanderer
                        Deltagare

Tycker nog att BF regerar lite mer med tanke på att det är ingen höjdare och sitta och vänta på att få spela igen om man ”råkar” dö mitt uppe i en fajt på CoD 😛

//B

SecretAgentMan
                          Deltagare

Jag är inte en onlinespelare av rang, så för mig är COD grymt, medans BF suger fett. 😀

Har faktiskt gett BF online en chans, men lirar man inte i en vältränad klan blir det mest att man hamnar i ett flygplan som cirklar runt runt så långt från händelsernas centrum som möjligt…

/J

LegacyLarsa
                            Keymaster

Jag har det på gång, så i väntans tider är det mycket av GTA vice city, med ”lite” modiferade siffror på bilarnas prestanda….;)

/Larsa

norda
                              Deltagare

Själv så är man Cs (counter-strike) nörd sen 3-4 år tillbax.. Va riktigt torsk ett tag =)

OzO
                                Deltagare

Tyvärr grabbs och tjejs, efter 15 timmars nätverksspel idag så äger fortfarande Unreal Tournament!! 😀

Vi körde 5 datorer hemma hos mig (som vanligt var det alltid 1 dator som strulade)… med doping. 😉 Call of Duty, Counterstrike, Colin 2 och Unreal Tournament 2003 fick vika sig… *MULTIKILL*

…nyinköpt vit matta, vit soffa + en halv kopp starkt kaffe flygandes genom rummet går inte ihop… lelle fläckar… x(… fyllon!

”You die too easily!”

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.